PORSCHE 911:

Ήταν στις 27 Νοεμβρίου όταν η όγδοη γενιά της Porsche 911 γιόρτασε την παγκόσμια πρεμιέρα της στο Λος Άντζελες – 55 χρόνια μετά από το ντεμπούτο της πρώτης 911. Αυτός ήταν και ο λόγος που οι εταιρεία κοίταξε πίσω, μέσα από τα χρόνια, στις άλλες 7 γενιές του θρυλικού μοντέλου.

Από το 2011 και έπειτα, η Type 991 ήταν η πιο τεχνολογικά ανεπτυγμένη 911 στην ιστορία του μοντέλου. Η 991 φαινόταν εντυπωσιακή και πιο δυνατή εξ αρχής, με το πλατύτερο μεταξόνιο κατά 10 εκατοστά. Την ίδια στιγμή, είχε και προσαρμοστικά αεροδυναμικά, κάτι που δανείστηκε από την μεγάλη της αδερφή, την υβριδική 918 Spyder.

Ο νέος εσωτερικός σχεδιασμός της 991 ήταν βασισμένος στην αρχιτεκτονική της Carrera GT. Συνδύαζε κλασσικά στοιχεία της 911 – όπως τα πέντε στρογγυλά ρολόγια, ένα εκ των οποίων είναι οθόνη υψηλής ευκρίνειας με διάφορες χρήσεις – με μοντέρνο σχεδιασμό και εργονομία. Η καινοτομία του ήταν ότι έκανε και την πρώτη του εμφάνιση το Porsche Communication Management (PCM) που έφερε την συνδεσιμότητα της 911 στο επόμενο στάδιο της εξέλιξης του. Το ελαφρύ πλαίσιο, που συνδύαζε ατσάλι και αλουμίνιο, ήταν κατά 45 κιλά πιο ελαφρύ από την προηγούμενη γενιά. Ο βασικός κινητήρας έξι  κυλίνδρων και 3.4 λίτρων, παρήγαγε 345 ίππους με το μοντέλο S να παράγει 395 από των κινητήρα των 3.8 λίτρων, και η GTS 424 ίππους από τον κινητήρα με τα ίδια κυβικά.

Το 2015 κυκλοφόρησε και η νέα έκδοση 911 Carrera που έφερε δυο συμπιεστές πάνω στον κινητήρα των τριών λίτρων, παρήγαγε 365 ίππους στη βασική έκδοση, 415 στην έκδοση S και 444 ίππους στην έκδοση GTS αντίστοιχα. Αυτή η 911 Carrera έφτανε τα 100 χιλιόμετρα την ώρα από στάση σε λιγότερο από τρία δευτερόλεπτα και είχε μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές καυσαερίων. Η ιπποδύναμη ανέβηκε άνω των 690 ίππων με την παντοδύναμη 911 GT2 RS. Με τελική ταχύτητα στα 340 χιλιόμετρα την ώρα, η 911 GT2 RS πήρε τον τίτλο της ταχύτερης 911 στην ιστορία του μοντέλου. Μια μεγάλη σελίδα στην ιστορία αυτής της γενιάς γράφτηκε στις 11 Μάιου, όταν κύλησε η 911 με το νούμερο ‘ένα εκατομμύριο’. Μοντέλο το οποίο βρίσκεται στο αρχηγείο της Porsche AG.
Η 991 ήταν η πιο πετυχημένη 911 στην ιστορία του μοντέλου, με 217,930 αυτοκίνητα να παράγονται από το 2011 μέχρι τον Οκτώβριο του 2018. Συνολικά, η Porsche παρήγαγε 1,049,330  911 από το ντεμπούτο της το 1963 μέχρι τον Οκτώβριο πέρυσι.