Για πρώτη φορά φέτος, η Honda συμμετέχει με ένα σημαντικό έκθεμα στην Εβδομάδα Σχεδιασμού του Μιλάνου 2019, που θεωρείται η παγκοσμίως μεγαλύτερη Έκθεση Design. Το e Prototype της Honda, σε πρώτη δημόσια εμφάνιση με την παγκόσμια πρεμιέρα του στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης 2019, θα βρίσκεται στο επίκεντρο της εμπειρίας “Honda experience – Casa Connessa Tortona“.

Για  να συνθέσει το δημιούργημά της, η Honda χρησιμοποίησε την πολυτελή μπουτίκ “Alysi – The Garden House” που βρίσκεται στη διάσημη περιοχή Tortona design district του Μιλάνου.

Κατά την είσοδό τους, οι επισκέπτες κατακλύζονται από εικόνες και ήχους, βιώνοντας μία ευφάνταστη εμπειρία που αντιπροσωπεύει τη μετάβαση από το περιβάλλον της πόλης σε ένα γαλήνιο καταφύγιο. Περπατώντας από την είσοδο στον κυρίως χώρο, το Honda e Prototype εκτίθεται  κάτω από μία κρυστάλλινη οροφή, όπου το αυτοκίνητο είναι ανοιχτό στις επιδράσεις του φυσικού φωτός.

Στο κέντρο του εκθέματος βρίσκεται ένα αρχιτεκτονικό, γλυπτό δέντρο (το Δέντρο της Ενέργειας), που έχει δημιουργηθεί από φυσικά υλικά. Αυτό συμβολίζει το συνδετικό κρίκο μεταξύ εξωτερικού περιβάλλοντος και ζωής στο εσωτερικό, που ενέπνευσε τη σχεδιαστική φιλοσοφία του Honda e Prototype.

Επιπλέον, η Honda συνεργάστηκε με μία ομάδα Ιταλών φωτογράφων για τη δημιουργία μιας έκθεσης εμπνευσμένης από τη σχεδιαστική φιλοσοφία του Honda e Prototype. Η ομάδα, με επικεφαλής την Sara Mautone, χρησιμοποιεί τεχνικές προβολής για μία εξαιρετική φωτογραφική αφήγηση.

Το περιβάλλον ολοκληρώνεται από ένα εικαστικό διόραμα που εκφράζει τρισδιάστατα την άρρηκτη σύνδεσή του με το εσωτερικό του Honda e Prototype. Η Ιταλική εταιρία επίπλων Danord ανέλαβε την επιμέλεια των στοιχείων της επίπλωσης. Έχοντας έδρα κοντά στη Modena, η ιδρύτρια Francesca Gatti ειδικεύεται στην επιμέλεια επίπλων σε στυλ mid-century Scandinavian & modern design.

Το “Honda experience – Casa Connessa Tortona“ βρίσκεται στη zona Tortona, κοντά στο σιδηροδρομικό σταθμό Porta Genova.

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.