Porsche:

Σε δρόμο επιτυχίας βρίσκεται η Porsche όσο αφορά την βιωσιμότητα. Ο Γερμανικός κολοσσός κατάφερε να μειώσει τους ρύπους του διοξειδίου του άνθρακα (CO2) στα αυτοκίνητα της κατά 75% από το 2014. Την ίδια στιγμή η Porsche μείωσε την κατανάλωση ενέργειας κατά 31% στην ίδια περίοδο. Φυσικά αυτό δεν σταμάτησε καθόλου την παραγωγή της Porsche η οποία αύξησε τον αριθμό αυτοκινήτων που κύλησαν από τα Zuffenhausen και Leipzig κατά 82%: από τις 101,449 (2014) στις 184,791 μονάδες μέσα στο 2018. «Εδώ στην Porsche αντιλαμβανόμαστε την ευθύνη που φέρουμε προς το περιβάλλον και προς την προστασία του» εξήγησε ο Albrecht Reimold, Μέλος του Εκτελεστικού Συμβουλίου Παραγωγής της Porsche AG. «Συνεχίζουμε την τελειοποίηση των οχημάτων μας για να είναι ακόμη πιο φιλικά προς το περιβάλλον. Ταυτόχρονα λαμβάνουμε ένα μεγάλο αριθμό μικρών και μεγάλων μέτρων στην Porsche για ένα ακόμη πιο οικολογικά-βιώσιμο μέλλον.»

Αύξηση σημειώθηκε και στα κέρδη αλλά και στον συνολικό αριθμό εργαζόμενων από την Porsche.  «Η βιωσιμότητα βασίζεται πάνω σε αρκετούς ξεχωριστούς παράγοντες. Το Φθινόπωρο θα κυκλοφορήσουμε το Taycan, το πρώτο εξ’ ολοκλήρου ηλεκτρικό μας αυτοκίνητο, το οποίο μάλιστα παράχθηκε χωρίς οποιαδήποτε παραγωγή ρύπων. Ο στόχος μας για το μέλλον είναι όλα μας τα εργοστάσια να ακολουθούν αυτή την ιδεολογία, το πλάνο του Zero Impact Factory» δήλωσε ο Albrecht Reimold.

Στο εργοστάσιο στο οποίο παράγεται το καινούργιο Taycan, η Porsche καινοτόμησε σε αρκετούς τομείς, όπως την παραγωγή ενός ειδικού δαπέδου που απορροφάει το διοξείδιο του αζώτου, με μια ειδική επικάλυψη διοξείδιο τιτανίου στην επιφάνεια του πατώματος. Το «στρώμα» αυτό μετατρέπει όλα τα κατάλοιπα που απομένουν από την παραγωγή σε νερό και νιτρικό άλας όταν αυτά εκτεθούν στην υγρασία και στο φως του ήλιου. Συνολικά, η επιφάνεια αυτή καλύπτει 126 τετραγωνικά μέτρα και ουσιαστικά εργάζεται σαν δέκα δέντρα, όπως ακριβώς παράγουν τα ίδια οξυγόνο κάθε μέρα.


Την ίδια στιγμή, στο Zuffenhausen εγκαταστάθηκαν όλοι οι λαμπτήρες του εργοστασίου με λυχνίες LED αλλά και ένα ειδικό σύστημα εξαερισμού στον τομέα πλαισίων και στον τομέα βαψίματος, το οποίο εκμεταλλεύεται την θερμότητα που παράγεται σε εκείνους τους χώρους μετατρέποντας την σε ενέργεια για το εργοστάσιο ενώ οι πλείστοι υδραυλικού μηχανισμοί έχουν αντικατασταθεί από ηλεκτρικούς μηχανισμούς που αντλούν ενέργεια από το πιο πάνω σύστημα. Με αυτό τον τρόπο, το εργοστάσιο χρειάζεται 11.544 kWh λιγότερη ενέργεια κάθε χρόνο, πλησιάζοντας ακόμη πιο κοντά στον στόχο της εταιρείας που είναι το εργοστάσιο το οποίο δεν θα έχει οποιονδήποτε αντίκτυπο στο περιβάλλον.

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.