Η 911 GT2 RS κατέκτησε και τη θρυλική πίστα του Nurburgring Nordschleife, ολοκληρώνοντας την απαιτητική διαδρομή των 20,6 χιλιομέτρων σε 6 λεπτά, 47 δευτερόλεπτα και 3 δέκατα. Κάτι που επιβεβαιώνει ότι το εντυπωσιακό της sportcar των 700 ίππων είναι το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής όσον αφορά στους χρόνους μέσα σε πίστα.

«Κατά την περίοδο εξέλιξης της GT2 RS είχαμε θέσει ως στόχο στο Nurburgring χρόνο κάτω από 7 λεπτά και 5 δευτερόλεπτα. Το ότι κατεβήκαμε σχεδόν 18 δευτερόλεπτα είναι κάτι που πρέπει να πιστωθεί στους μηχανολόγους, τους μηχανικούς και τους οδηγούς μας», δήλωσε περιχαρής ο Frank-Steffen Walliser, Αντιπρόεδρος Motorsport και GT Cars της Porsche.

Πίσω από το τιμόνι της Porsche GT2 RS ήταν ο Lars Kern. Ο επαγγελματίας Γερμανός οδηγός, ανέπτυξε στη μεγάλη ευθεία της πίστας ταχύτητα 313 χλμ./ώρα, με τη μέση ωριαία να είναι στα 184,11 χλμ./ώρα. Ο χρόνος-ρεκόρ δεν με την πρώτη προσπάθεια. Αρχικά ο Γερμανός Lars Kern και ο Βρετανός Nick Tandy σημείωσαν 6:52 και στη συνέχεια έσπασαν το «φράγμα» των 6:50. Τελικά ήταν ο Kern αυτός που σταμάτησε τα χρονόμετρα στα 6:47.3. Το γερμανικό μοντέλο ξεπέρασε μάλιστα και το χρόνο του Radical SR8 (6:48.28) από το 2009 ενώ συνέτριψε το ρεκόρ της Lamborghini Huracan Performante στην «Πράσινη Κόλαση», προκαλώντας ενθουσιασμό σε μηχανικούς, στελέχη και επικεφαλής της μάρκας.

Η 911 GT2 RS έχει χαρακτηριστεί ως το ισχυρότερο και ταχύτερο που έχει κατασκευάσει ποτέ η φημισμένη μάρκα από τη Στουτγάρδη, επικρατώντας ακόμα και της 918 Spyder.

Το μοντέλο είναι εφοδιασμένο με ένα επίπεδο biturbo κινητήρα απόδοσης 700 ίππων και συνολικά 750 Nm ροπής (50 περισσότερα από την προηγούμενη). Με γεμάτο ρεζερβουάρ βενζίνης, η νέα 911 ζυγίζει μόλις 1,470 κιλά, και σαν αποτέλεσμα, από στάση αγγίζει τα 100 χιλιόμετρα την ώρα σε μόλις 2.8 δευτερόλεπτα. Το Coupe αυτό, με την κίνηση στους πίσω τροχούς, μπορεί να φτάσει ακόμη και τα 340 χιλιόμετρα την ώρα και διαθέτει τεχνολογία που θα ζήλευαν ακόμη και τα αγωνιστικά αυτοκίνητα της εταιρίας.

Η βάση του κινητήρα είναι ο 3.8 λίτρων της 911Turbo S των 580 ίππων. Όμως, για να φθάσει τους 700 ίππους προστέθηκαν δυο μεγάλα τούρμπο με υψηλή πίεση, αλλά και ένα επιπλέον σύστημα ψύξης για τα λιπαντικά του κινητήρα, ψεκάζοντας νερό όταν χρειάζεται για να διατηρούνται οι κατάλληλες θερμοκρασίες ακόμη και όταν πιέζεται ο κινητήρας στο όριο. Το ειδικά τροποποιημένο κιβώτιο επτά ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη, προσφέρει συνεχόμενη πρόσφυση.

Petros Soutzis has spent 39 years as a motoring journalist, driven by his passion, dedication, and extensive experience in everything related to cars. As a Cypriot journalist, he is the only representative from his country in the COTY committee (Car of the year). He is also a Vice President and a founding member of the Autobest Association, which elects the European Best Buy Car of the Year. These same qualities have been the cornerstone of autokinito.com.cy, which has become the go-to site for everyone who loves cars, motorsports, or anyone simply interested in purchasing a car in Cyprus.