Όλα τα εργοστάσια αυτοκινήτου χρησιμοποιούν αρκετό νερό καθόλη τη διαδικασία κατασκευής ενός οχήματος. Είναι όμως γνωστές οι περιβαλλοντικές ανησυχίες στην αυτοκινητοβιομηχανία και έτσι η διαχείριση του είναι ένα ζήτημα υψίστης περιβαλλοντικής σημασίας για όλους τους κατασκευαστές. Θέλοντας να δώσει το δικό τη στίγμα στο συγκεκριμένο θέμα, η Audi έθεσε πρόσφατα σε λειτουργία ένα σύστημα επεξεργασίας των υδάτινων λυμάτων της, το οποίο μειώνει  κατά ένα τρίτο τις ανάγκες χρήσης καθαρού νερού στο εργοστάσιό της στο Ingolstadt.

Οι ανάγκες της στο Ingolstadt θα είναι τώρα μειωμένες κατά περίπου 30% το χρόνο εξοικονομώντας 500 χιλιάδες κυβικά μέτρα νερού για την παραγωγική διαδικασία του εργοστασίου. Την ίδια στιγμή, η εταιρεία χρησιμοποιεί όλο και περισσότερο τα όμβρια ύδατα στην παραγωγική της διαδικασία. Έτσι, το νερό της βροχής που συγκεντρώνεται στα 450.000 τετραγωνικά μέτρα της στέγης της μονάδας αλλά και από τους χώρους στάθμευσης οχημάτων της τελευταίας, συλλέγονται σε υπόγειες δεξαμενές. Ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες, ετησίως μπορούν να χρησιμοποιηθούν έως και 260.000 κυβικά μέτρα βρόχινου νερού..

 

 

Πάθος, αφοσίωση και εμπειρία σε ό,τι αφορά τον κόσμο του αυτοκίνητου χαρακτηρίζουν την πορεία του Πέτρου Σουτζιή, τα 30 και πλέον χρόνια του, στο χώρο των ΜΜΕ. Τα ίδια χαρακτηριστικά θα έχει και το autokinito.com.cy, το οποίο στοχεύει να γίνει το σημείο αναφοράς για όλους όσους αγαπούν το αυτοκίνητο, το μηχανοκίνητο αθλητισμό ή ενδιαφέρονται για την αγορά αυτοκινήτου στην Κύπρο και στον κόσμο.