[embedyt] https://www.youtube.com/watch?v=IhHJrdn1XHU[/embedyt]

 

Υπάρχουν πολλές ιστορίες (για αγρίους) από τον αυτοκινητιστικό κόσμο, που διηγούνται περίεργες «παντριές» αμαξώματος με μηχανή μοτοσυκλέτας. Φυσικά, οι πλείστες από αυτές έρχονται από τον κόσμο της μετατροπής, όπου συνήθως, ένα ελαφρύ πλαίσιο φιλοξενεί έναν ψηλόστροφο, δυνατό κινητήρα για να παραχθεί ένα, καθαρά, αγωνιστικό αποτέλεσμα. Αυτή, είναι μια τέτοια περίπτωση!


Ο Andreas Marko λατρεύει τις αναβάσεις, και τα touring αυτοκίνητα (τα οποία απολάμβανε μια ζωή στο DTM, και όχι μόνο). Για αυτό τον λόγο επέλεξε σαν δικό του project, ένα Audi A4! Ο Andreas, ετοίμασε το Audi για να μπορεί να διαγωνιστεί υπό τους κανονισμούς της κατηγορίας Ε1-2000. Το πάνω μέρος του κινητήρα είναι “κλεμμένο” από μια Suzuki Hayabusa με αποτέλεσμα το τετρακίνητο θηρίο να παράγει 400 ίππους με τον δείκτη του στροφόμετρου να σταματά στις 11.000 στροφές!

Οι δυο τους βγήκαν βόλτα πρόσφατα το Σαββατοκύριακο που πέρασε, στο Gasen HillClimb. Ο Αυστριακός, που αντιμετώπισε αρκετά ηλεκτρικά προβλήματα και προβλήματα νεότητας αυτού του νέου project, νωρίτερα φέτος, έχασε αρκετές από της προηγούμενες συναντήσεις, εδώ όμως όλα δούλεψαν ρολόι. Στο τέλος, κατάφερε να πλασαριστεί στην κορυφαία δεκάδα των αυτοκινήτων touring, ενώ ταυτόχρονα πάλεψε και για την νίκη της κατηγορίας του. Καθόλου άσχημα για ένα αυτοκίνητο που δεν έχει εξελιχθεί ακόμη στο έπακρο, όπως λέει και ο δημιουργός του.

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.