Euro NCAP:

euro ncapΣήμερα, η Euro NCAP κοιτάζει πίσω στο 2019, μια από τις πιο «πολυάσχολες» χρονιές της, και προωθεί τις προκλήσεις που θα προκύψουν τα επόμενα χρόνια. Πενήντα πέντε αυτοκίνητα δοκιμάστηκαν πέρσι, αντιπροσωπεύοντας 26 διαφορετικές μάρκες αυτοκινήτων. Ένας τόσο υψηλός αριθμός σημαίνει ότι σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα (92 τοις εκατό) που πωλούνται στην Ευρώπη πέρυσι είχαν έγκυρη αξιολόγηση από την Euro NCAP, προσφέροντας στους καταναλωτές πολύτιμες οδηγίες ασφαλείας για σχεδόν οποιοδήποτε μοντέλο που πιθανότατα θα ήθελαν να αγοράσουν. Μόνο το 3% των νέων αυτοκινήτων που πωλήθηκαν δεν έχουν βαθμολογηθεί από την Euro NCAP.

Και τι μας λένε οι αξιολογήσεις αυτές; Περίπου το 75% των αυτοκινήτων που δοκιμάστηκαν πέρυσι πέτυχε την κορυφαία βαθμολογία ασφαλείας πέντε αστέρων. Για να επιτευχθεί αυτό μέσω των απαιτήσεων της Euro NCAP για το 2019, χρειάστηκε να εξοπλιστεί με πολλές από τις τελευταίες τεχνολογίες αποφυγής ατυχημάτων. Η αυτόματη πέδηση έκτακτης ανάγκης (AEB) ήταν βασικός εξοπλισμός σε περίπου 90% των αυτοκινήτων και προαιρετικά στα 5%.Το AEB για την αποφυγή με σύγκρουση με πεζό ήταν βασικός εξοπλισμός σε 85% των αυτοκινήτων. και η ανίχνευση ποδηλάτων, προωθούμενη από την Euro NCAP μόνο από το 2018, ήταν ήδη βασικός εξοπλισμός στο 80% περίπου των νέων αυτοκινήτων που δοκιμάστηκαν. Προσθέστε αυτά τα υψηλά ποσοστά προσαρμογής των συστημάτων υποστήριξης ταχύτητας και υποστήριξης λωρίδων και τα σημερινά αυτοκίνητα είναι ασφαλέστερα από ποτέ, χάρη στις πρωτοβουλίες της Euro NCAP και την προθυμία της αυτοκινητοβιομηχανίας να ανταποκριθεί στην μοντέρνα αυτή πρόκληση.

euro ncapΠράγματι, η Euro NCAP και η ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτων καθοδηγούν την αγορά στην ταχύτερη υιοθέτηση εξοπλισμού ασφαλείας σε σύγκριση με πολλά άλλα μέρη του κόσμου. Καθώς ο αναθεωρημένος Κανονισμός Γενικής Ασφάλειας (GSR) τίθεται σε ισχύ από το 2022, πολλά νέα χαρακτηριστικά ασφάλειας θα καταστούν υποχρεωτικά. Τα αποτελέσματα του περασμένου έτους δείχνουν ότι πολλές από αυτές τις τεχνολογίες είναι ήδη ευρέως προσαρμοσμένες στα επιβατικά αυτοκίνητα ως αποτέλεσμα των απαιτητικών απαιτήσεων του Euro NCAP τα τελευταία χρόνια.

Και αυτό δεν σταματά εκεί: το 2020 φέρνει μια νέα δοκιμασία της ασφάλειας και της αποφυγής συγκρούσεων και, για πρώτη φορά, για την επιβίωση μετά τη συντριβή, τα αυτοκίνητα επιβραβεύονται για χαρακτηριστικά που επιτρέπουν ασφαλή και ταχεία διάσωση των επιβατών. Το Euro NCAP θα ενθαρρύνει τους κατασκευαστές αυτοκινήτων να συνεχίσουν να προσφέρουν τα υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας στους πελάτες τους και να διασφαλίζουν ότι οι καταναλωτές μπορούν να βασίζονται στις αξιολογήσεις του για τις καλύτερες συμβουλές ασφάλειας.

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.