Mitsubishi:

MI-TECHΗ Mitsubishi αποκάλυψε ένα μικρό, ηλεκτροκίνητο πρωτότυπο SUV με τον κωδικό MI-TECH CONCEPT*1 ως επίσης και το SUPER HEIGHT K-WAGON CONCEPT Kei car στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Τόκιο.

Ο Takao Kato, διευθύνων σύμβουλος (CEO), MMC, και ο Ashwani Gupta, γενικός διευθυντής (COO), MMC, παρουσίασαν τα πρωτότυπα μοντέλα κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου και αναφέρθηκαν αναλυτικά στη στρατηγική εξηλεκτρισμού της εταιρείας.  «Είμαστε υπέρμαχοι της τεχνολογίας εξηλεκτρισμού, και ειδικότερα των plug-in υβριδικών οχημάτων (PHEVs)» σχολίασε ο Kato. «Σκοπεύουμε να επεκτείνουμε τη ηλεκτροκίνητη γκάμα μας προσφέροντας περισσότερες εκδόσεις και αξιοποιώντας την πολυσυλλεκτική τεχνολογία ηλεκτροκίνησης για να αναδείξουμε προσεχώς την MMC σε ηγέτη της κατηγορίας PHEV.» Ο Gupta πρόσθεσε ότι η MMC προτίθεται να μεταφέρει τις τεχνολογίες ηλεκτροκίνησης στα νέα μεσαία και μικρά SUV μέχρι το 2022 και στην κατηγορία Kei cars στο άμεσο μέλλον.

K-WAGON CONCEPTΤο MI-TECH CONCEPT κατασκευάστηκε με προδιαγραφές ενός “μικρού, plug-in υβριδικού ηλεκτρικού SUV, παντός εδάφους και καιρού, που προσφέρει απαράμιλλη οδηγική απόλαυση και αυτοπεποίθηση σε όλες τις συνθήκες.» Το πρωτότυπο ενσαρκώνει το σλόγκαν της MMC, “Drive Your Ambition”*3 με ένα ελαφρύ, συμπαγές, νέο σύστημα PHEV, ένα ηλεκτρικό σύστημα τετρακίνησης τεσσάρων κινητήρων, και προηγμένες τεχνολογίες υποστήριξης οδηγού και ενεργητικής ασφάλειας—και όλα αυτά συγκεντρωμένα σε ένα μικρών διαστάσεων ηλεκτροκίνητο SUV. Ως φουτουριστικό όχημα περιπέτειας, το MI-TECH CONCEPT υιοθετεί ένα δυναμικό αμάξωμα τύπου buggy που ενσαρκώνει άριστα την ουσία της μάρκας Mitsubishi.

Το SUPER HEIGHT K-WAGON CONCEPT είναι ένα ‘Kei wagon’ επόμενης γενιάς που απευθύνεται σε όσους επιθυμούν να ταξιδέψουν σε πιο μακρινούς προορισμούς και να διανύσουν περισσότερα χιλιόμετρα. Ευρύχωρο όπως αρμόζει σε ένα super height Kei wagon και με τις επιδόσεις και τη λειτουργικότητα που χαρακτηρίζουν την κατηγορία, αλλά με σχεδίαση που ενσαρκώνει καθαρά το DNA ενός SUV της MMC.

Το MITSUBISHI ENGELBERG TOURER, ένα SUV με τρεις σειρές καθισμάτων, εξελίσσει το σύστημα Twin Motor PHEV που δημιούργησε η MMC για το Outlander PHEV με την προσθήκη τεχνολογίας  ηλεκτροκίνησης νέας γενιάς και έλεγχο τεσσάρων τροχών. Η μπαταρία υψηλής χωρητικότητας τοποθετείται κάτω από το πάτωμα στο κέντρο του οχήματος. Παρά το ότι χρησιμοποιεί το σύστημα Twin Motor που περιλαμβάνει ισχυρούς, αποδοτικούς ηλεκτροκινητήρες μπροστά και πίσω, το PHEV έγινε πιο συμπαγές σε διαστάσεις και η διάταξή του έχει βελτιστοποιηθεί προς όφελος  της ευρυχωρίας, ενώ έγινε εφικτή η προσθήκη μιας τρίτης σειράς καθισμάτων. Το MITSUBISHI ENGELBERG TOURER έχει ηλεκτρική αυτονομία πάνω από 70 χλμ. (WLTP)*6, ενώ με μία πλήρως φορτισμένη μπαταρία και γεμάτο ρεζερβουάρ καυσίμου, η συνολική αυτονομία του υπερβαίνει τα 700 χλμ. (WLTP).

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.