LEXUS UX

[embedyt] https://www.youtube.com/watch?v=-is0R69tAkc[/embedyt]

H Lexus έχει αναπτύξει εξειδικευμένες τεχνολογίες που την τοποθετούν στην ψηλότερη θέση της παγκόσμιας αγοράς της premium κατηγορίας. Τεχνολογίες άνεσης και ασφάλειας που εφαρμόζονται με τον καλύτερο τρόπο στα μοντέλα της καθιστώντας τα μοναδικά σε κάθε κατηγορία. Η παγκόσμια πρεμιέρα του ολοκαίνουριου Lexus UX αποδεικνύει για ακόμα μια φορά τα παραπάνω. Πρόκειται για την πρώτη προσπάθεια της εταιρείας στην compact κατηγορία των premium SUV και όλα δείχνουν ότι είναι «καταδικασμένο» να επιτύχει.

Πρόκειται για ένα μοντέλο που τοποθετείται κάτω από το NΝ με μήκος 4.49 μ., ύψος 1.52 μ. και πλάτος 1.84 μ. Το μεταξόνιο φτάνει τα 2.640 χιλ και αξιοποιεί στο έπακρο της ικανότητες της νέας πλατφόρμας GA-C, που χρησιμοποιείται για πρώτη φορά σε μοντέλο της Lexus. Μια πλατφόρμα που συμβάλλει στην αύξηση της ακαμψίας και τη χαμηλότερη τοποθέτηση του κέντρου βάρους του οχήματος. Με αυτό τον τρόπο το UX διαθέτει το χαμηλότερο κέντρο βάρους στη κατηγορία του. Χαρακτηριστικό που είναι καθοριστικό για την  ποιότητα κύλισης αλλά και την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Παράλληλα, για μείωση του βάρους, η εταιρεία έκανε εκτεταμένη  χρήση αλουμινίου στις πλαϊνές πόρτες, τα φτερά και το καπό. Το μοντέλο διαθέτει επίσης και τον καλύτερο κύκλο στροφής στην κατηγορία του με 5,2 μέτρα προσφέροντας του ευκολία κίνησης και μέσα στις πόλεις.

Σχεδιαστικά το μοντέλο διατηρεί σε μεγάλο βαθμό τη σχεδιαστικής ταυτότητα του πρωτοτύπου που προηγήθηκε. Ξεχωρίζουν τα εμπρός και πίσω LED φωτιστικά σώματα, η χαρακτηριστική μεγάλη γρίλια της εταιρείας, οι εξαιρετικά τονισμένοι θόλοι των τροχών αλλά και η κλίση της οροφής. Ποιότητα κατασκευής, άνεση και πολυτέλεια χαρακτηρίζουν τον τεχνολογικά προηγμένο εσωτερικό χώρο του UX, διατηρώντας έτσι τις μέχρι σήμερα γνωστές προδιαγραφές των μοντέλων της Lexus. Η μεγάλη οθόνη του συστήματος infotainment δεσπόζει στο κέντρο του ταμπλό ενώ η κονσόλα έχει οδηγοκεντρική σχεδίαση με πολύ λιγότερους συμβατικούς διακόπτες στο χώρο αλλά και αριθμό χειριστηρίων στο τιμόνι του. Στην ατέλειωτη τεχνολογική λίστα άνεσης και ασφάλειας του UX ξεχωρίζει η τελευταία έκδοση του Lexus Safety System +, συμπεριλαμβανομένου του Pre-Collision System (PCS) που μπορεί να αναγνωρίζει πεζούς και ποδηλάτες στο σκοτάδι.. Το πακέτο που προσφέρεται με το UX περιλαμβάνει επίσης Lexus Co DRIVE (με Lane Tracing Assist και Adaptive Cruise Control), Automatic High Beam/Adaptive High-beam System, και Road Sign Assist.

Το Lexus UX 250h χρησιμοποιεί τη τέταρτη γενιά του υβριδικού συστήματος κίνησης που περιλαμβάνει ένα νέο τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 2.000 κ.εκ. 178 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα. Συνδυάζεται με νέο ηλεκτρικά ελεγχόμενο κιβώτιο με συνεχώς μεταβαλλόμενη μετάδοση (CVT). Θα διατίθεται με κίνηση τόσο στους εμπρός τροχούς όσο και με τετρακίνηση (E-Four). ¨Ένα σύστημα τετρακίνησης που απαρτίζεται από ένα πρόσθετο ηλεκτρικό κινητήρα  στον πίσω άξονα.  Η νέα μπαταρία νικελίου υδριδίου μετάλλου (NiMH) έχει ανανεωμένη δομή, πιο συμπαγές σύστημα ψύξης και μικρότερες διαστάσεις και τοποθετείται κάτω από το πίσω κάθισμα, ελαχιστοποιώντας τη διείσδυση στο χώρο αποσκευών και υποστηρίζει τη προσπάθεια για χαμηλό κέντρο βάρους.

 

ΤΕΛΟΣ

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.