Η Mitsubishi έχει τους πιο ικανοποιημένους πελάτες μεταξύ όλων των μαρκών, όπως επιβεβαιώνεται από την κατάκτηση ενός ακόμα βραβείου στο θεσμό J.D. Power Awards 2019. Το J.D. Power είναι ένα από τα παγκοσμίως διάσημα Ινστιτούτα Έρευνας αγοράς.  Στη φετινή του μελέτη αξιοπιστίας οχημάτων για τη Γερμανία [“2019 Germany Vehicle Dependability Study” (VDS)] διερεύνησε την ικανοποίηση των Γερμανών ιδιοκτητών αυτοκινήτων. Μέσα από μία πλήρως τεκμηριωμένη ανάλυση αποδείχτηκε ότι η Mitsubishi έχει τους πιο ικανοποιημένους πελάτες από κάθε άποψη. Από τις  απαντήσεις των 12.854 ερωτηθέντων προέκυψε ότι τα οχήματα της μάρκας παρουσιάζουν τη μικρότερη συχνότητα βλαβών και κατά συνέπεια υπερέχουν σε αξιοπιστία.

Από το 2015, που η έρευνα VDS ξεκίνησε να διεξάγεται και στη Γερμανία, είναι η δεύτερη φορά που η Mitsubishi κατακτά τη Νο1 θέση. Η μεγάλης κλίμακας και εμπεριστατωμένη Ανάλυση Ικανοποίησης Πελατών 2019 βασίζεται σε online ερωτηματολόγια με τη συμμετοχή περίπου 12.854 οδηγών, των οποίων τα οχήματα ταξινομήθηκαν για πρώτη φορά το διάστημα μεταξύ Νοεμβρίου 2015 και Ιανουαρίου 2018. Στη φετινή έρευνα, η Mitsubishi αναδείχτηκε η καλύτερη μάρκα όλων των εποχών και κυρίως η καλύτερη μάρκα μαζικής παραγωγής – με σαφές προβάδισμα έναντι της επικρατέστερης premium μάρκας. «Είμαστε ενθουσιασμένοι με τη νίκη μας στο θεσμό J.D. Power Awards. Οι υψηλοί δείκτες απόδοσης επιβεβαιώνουν τη δέσμευσή μας να προσφέρουμε τα υψηλότερα επίπεδα ικανοποίησης στους πελάτες της Mitsubishi. Το J.D. Power Award 2019 αποτελεί κίνητρο για να συνεχίσουμε να βλέπουμε τις ανάγκες των πελατών μας ως κορυφαία προτεραιότητα στο μέλλον» δήλωσε ο Dr. Kolja Rebstock, Διευθύνων Σύμβουλος της Mitsubishi Motors Γερμανίας. «Αυτή η εξαιρετική απόκριση δείχνει ότι η Mitsubishi βρίσκεται στο σωστό δρόμο – με μία επιτυχημένη γκάμα αξιόπιστων μοντέλων, αλλά και με την άψογη εξυπηρέτηση πελατών χάρη στους εμπόρους μας. Το γεγονός ότι πρόσφατα βρεθήκαμε στην κορυφή της κατηγορίας plug-in υβριδικών οχημάτων, φιλικών προς το περιβάλλον, στη Γερμανία με το Outlander Plug-in Hybrid ολοκληρώνει θετικά τη συνολική εικόνα.»

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.