ΟΦΑ Auto Sprint 2019:

Διοργανώθηκε από τον Όμιλο Φίλων Αυτοκινήτου (ΟΦΑ) ο τρίτος αγώνας της χρονιάς για το πρωτάθλημα αγώνων ταχύτητας της Κυπριακής Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου.

Ως χώρος διεξαγωγής του αγώνα επιλέγηκε η τοποθεσία στην περιοχή Κόσιης με μια νέα ειδική διαδρομή και ένα σχεδιασμό ο οποίος μας προϊδέαζε για ένα αμφίρροπο αγώνα, όπως και έγινε.

Μπαίνοντας στο καθαρά αγωνιστικό κομμάτι, ο αγώνας δεν ξεκίνησε με τον καλύτερο τρόπο αφού, μια βολή που υπήρχε από την Εθνική Φρουρά καθυστέρησε πέραν των δύο ωρών την έναρξη του.

Η δράση ξεκίνησε με το αναγνωριστικό πέρασμα από του διαγωνιζόμενους, από εκεί συνεχίσαμε με το δοκιμαστικό πέρασμα, όπου όλα τα πληρώματα έδειξαν να έχουν τρομερή θέληση για ένα καλό αποτέλεσμα. Ο Petrolina ENI Racing Team Χρίστος Δημοσθένους κατάφερε να επικρατήσει όλων μετά από ένα εκπληκτικό πέρασμα στη δεύτερη χρονομετρημένη διαδρομή, καθώς έπρεπε να τα δώσει όλα αφού ένα μικρό λάθος δεν του επέτρεψε να γράψει χρόνο στην πρώτη χρονομετρημένη διαδρομή. Το 1:58:775, που πέτυχε δεν μπόρεσε να απειλήσει κανένας και έτσι ο πρώην πρωταθλητής έφυγε με τη νίκη από τη Κόσιη. Παράλληλα η πρώτη θέση του βαθμολογικού πίνακα άλλαξε για τρίτο σερί αγώνα κάτοχο και η συνέχεια του πρωταθλήματος είναι χωρίς προγνωστικά.

Δεύτερη θέση για τον νικητή του προηγούμενου αγώνα Πέτρο Πέτρου, ο οποίος πίεσε στο όριο για την πρωτιά χωρίς όμως να τα καταφέρει. Με το 1.59.158 αρκέστηκε με την δεύτερη θέση γενικής, ενώ παράλληλα οπισθοχώρησε στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας..

Το πόντιουμ συμπλήρωσε ο νεαρός και πολλά υποσχόμενος Γιώργος Πολυκάρπου αφού ήταν εξαιρετικός καθ όλη την διάρκεια του αγώνα (το είχε δηλώσει ο πατέρας του νεαρού Άλκης πριν από τον αγώνα και όντως ήταν η μέρα του νεαρού).

Στην τέταρτη θέση γενικής και πρώτος στην κατηγορία RCS2 ολοκλήρωσε ο πάντα θεαματικός Δημήτρης Πιερή ενώ πέμπτος και πρώτος στην κατηγορία RC2 τερμάτισε ο Πανίκος Πολυκάρπου ο οποίος φάνηκε να μην είναι στη μέρα του, μένοντας μακριά από τον καλό του εαυτό. Στην έκτη θέση στη γενικής και δεύτερος στη κατηγορία RC2 τερμάτισε ο αειθαλής και πάντα εντυπωσιακός Μάριος Παναγιώτου ο οποίος σε κάθε αγώνα δεν παύει να μας εκπλήττει όλους με την εν γένει του παρουσία.

Στην έβδομη θέση γενικής και δεύτεροι στην κατηγορία RCS2 τερμάτισε το πλήρωμα των Ευαγόρα Κούλλουρου και Μάριου Παύλου. Στην όγδοη θέση βρίσκουμε τον νεαρό Ηλία Πιερή, τον οποίο είδαμε να τρέχει πολύ προσεκτικά από ότι μας έχει συνηθίσει. Στην ένατη θέση γενικής τερμάτισε ένας πολύ εντυπωσιακός οδηγός, ο Φοίβος Νικολάου, στο πλευρό του οποίου έτρεξε ο Σάββας Ζάκου. Στην πρώτη δεκάδα, αν και δεν κατάφερε να ολοκληρώσει την δεύτερη του χρονομετρημένη προσπάθεια λόγω μηχανικού προβλήματος, τερμάτισε ο πάντα εντυπωσιακός και ακραίος Κυριάκος Ιωαννίδης (Pepsi).

Στην δικήνητη κατηγορία, πρώτευσε ο Θωμάς Θεοφάνους ο οποίος καθιερώθηκε πλέων σαν ένα από τα δυνατά ονόματα της κατηγορίας. Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Χριστόδουλος Χριστόδουλου και την τριάδα συμπλήρωσε ο Γιώργος Ασπρής.  Στην κατηγορία RC3 πρώτευσαν οι Χρίστος και Αντρέας Μαννούρης .

Σε δηλώσεις του ο νικητής του αγώνα Χρίστος Δημοσθένους μας ανάφερε,

“Συγχαρητήρια στους διοργανωτές γιατί ήταν απίστευτοι, παρόλο που καθυστερήσαμε να ξεκινήσουμε τον αγώνα ολοκληρώσαμε σχετικά πολύ γρήγορα. Η πίστα ήταν καλή, όμως δεν είχα τη ευκαιρία να κάνω δύο χρονομετρημένα περάσματα γιατί το αγωνιστικό μου το έχω προετοιμασμένο για το Ράλι το ερχόμενο Σαββατοκύριακο. Οι αλλαγές που χρειάστηκε να γίνουν τις έκανα εδώ και την τελευταία στιγμή ότι μπόρεσα έκανα. Πίεσα εκεί που έπρεπε καταφέρνοντας εκτός από την νίκη να κερδίσω και ψυχολογία. Χάσαμε στους προηγούμενους αγώνες ταχύτητας στις λεπτομέρειες και στην ατυχία μου. Δεν μπορώ με αυτό το αγωνιστικό να ρισκάρω ούτε 1% καθώς το έφτιαξα με κόπους μιας ζωής. Μπορώ να πάω και πολύ πιο γρήγορά. Πάμε για το πρωτάθλημα, όμως παράλληλα θα τρέχω και στους αγώνες ράλι, ακόμη ένας λόγος που θα πρέπει να είμαι πιο προσεκτικός. Τώρα είμαι σε σκέψεις να ετοιμάσω ένα άλλο αγωνιστικό για τους αγώνες ταχύτητας’’.

Σε δηλώσεις του ο νικητής στην δικήνητη κατηγορία Θωμάς Θεοφάνους μας ανάφερε “Ο αγώνας κατά γενική ομολογία κύλησε γρήγορά και η οργάνωση ήταν πολύ καλή με μόνο μελανό σημείο την καθυστέρηση στην έναρξη. Η επιλογή και ο σχεδιασμός της πίστας μας άρεσε. Υπήρχαν γρήγορα αλλά και τεχνικά τμήματα στην διαδρομή που πρόσφεραν στον θέαμα και ευχαρίστηση σε πληρώματα και θεατές. Για μένα ο αγώνας κύλησε χωρίς προβλήματα. Ξεκίνησα προσεκτικά, συνέχισα γρήγορά και ολοκλήρωσα στο όριο. Κατάφερα να πάρω την νίκη στο νήμα, συγχαρητήρια στους συναθλητές μου για τον έντονο συναγωνισμό. Τέλος θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά την οικογένεια μου για την στήριξη σε αυτό το δύσκολο άθλημα που διάλεξα, που απαιτεί χρόνο και χρήμα αλλά και τους φίλους και χορηγούς μου, “Costas Petrou Motors, ACNP Automotive & Parts, Costas Theofanous Ltd, VP Fuels και MRF Tyre οι οποίοι μας βοηθούν για να μπορούμε να αγωνιζόμαστε.

Πέραν από την καθυστέρηση στην έναρξη ο αγώνας κύλισε ομαλά χωρίς περαιτέρω προβλήματα. Ο επόμενος αγώνας είναι στις 7 Ιουλίου με διοργανωτή τη Λέσχη Αυτοκινήτου Λεμεσού.

 

Κείμενο: Μιχάλης Κοντογιώργης

Φωτογραφίες: Μιχάλης Κοντογιώργης / Κούλλης Κυριάκου

Συνεργασία: www.smracingnews.com

 

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.