Toyota e-racer:

Toyota rowΑυτό το αυτοκίνητο είναι άλογο. Μηχανικό μεν, χωρίς φυσικό κόκκαλο ή ίνα στο σώμα του, αλλά άλογο! Τουλάχιστον για αυτό θέλει να μας πείσει η Toyota! Έτσι, αυτό το αυτοκίνητο είναι ένα άλογο του μέλλοντος, τουλάχιστον σύμφωνα με τον ηγέτη της Toyota Akio Toyoda. Παρουσιάζοντας το ημιαυτόνομο e-racer της εταιρείας του στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο, λέγοντας: «Νομίζω ότι τα αυτοκίνητα του μέλλοντος θα είναι σαν άλογα». Ακούγεται τρελό, αλλά…

Το σημείο που η Toyota προσπαθεί να τονίσει εδώ, εκτός από την αγάπη της για τα άλογα, είναι ότι στο λαμπρό νέο μας αυτόνομο μέλλον,  υπάρχει ακόμα χώρος για λίγη διασκέδαση. Ένα αυτοκίνητο που σκέφτεται μαζί σας – ας πούμε, για χάρη των επιχειρημάτων, ένα άλογο – που μπορεί να σας βοηθήσει να απολαύσετε τη διαδικασία της μετακίνησης από το σημείο Α στο σημείο Β.

«Η χαρά της ιππασίας ενός αλόγου μπορεί, σε αρκετά σημεία, να ξεπεράσει την εμπειρία της οδήγησης. Τα άλογα μπορούν να επικοινωνούν με τους ανθρώπους. Για τους ανθρώπους που τα ιππεύουν, ή οδηγούν, τα άλογα είναι αναντικατάστατα.»

 

«Μέσα από την εξέλιξη της τεχνητής νοημοσύνης, πιστεύω ότι και τα αυτοκίνητα μπορούν να επικοινωνήσουν με τους ανθρώπους», πρόσθεσε.  Δεν υπάρχουν  τεχνικές πληροφορίες σχετικά με το… άλογο, αλλά στο περίπτερο Toyota στο Tokyo, οι επισκέπτες ενθαρρύνονται να βιώσουν την εμπειρία ψηφιακά, με ειδικά γυαλιά και στολή!

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.