Το ​Skoda Octavia κέρδισε το βραβείο για το καλύτερο εισαγόμενο compact μοντέλο για πέμπτη συνεχόμενη φορά ενώ το νέο Skoda Karoq κερδίζει στην κατηγορία των εισαγόμενων «compact SUV / off-road»  στα βραβεία «Best Cars 2018» του Γερμανικού περιοδικού «auto, motor und sport». Περισσότεροι από  117.000 αναγνώστες έλαβαν μέρος στην ψηφοφορία όπου ανέδειξαν, για πέμπτη συνεχόμενη φορά, το Octavia σαν το καλύτερο εισαγόμενο αυτοκίνητο στην Γερμανία με το 18.6% των ψήφων. Το Karoq κέρδισε, πριν καλά-καλά περάσει στις αγορές την κατηγορία του με το 16.5% των ψήφων.

«Το ότι μας  επέλεξαν οι αναγνώστες του ‘auto, motor und sport’ είναι μεγάλη τιμή για εμάς. Αυτοί που ψήφισαν για τα αυτοκίνητα μας είναι και ο κόσμος που απολαμβάνει να τα οδηγά. Το Skoda Karoq κέρδισε τις καρδιές τους με τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά του και καθαρόαιμη ταυτότητα. Γνωρίζουμε πλέον καλά πως το νέο compact SUV αποτελεί μία άψογη προσθήκη στην γκάμα της Skoda δήλωσε ο CEO της Skoda AUTO Bernhard Maier στην απονομή των βραβείων στην Στουτγάρδη, και συνέχισε, «Το ότι κέρδισε για πέμπτη συνεχόμενη φορά η ναυαρχίδα μας το βραβείο της κορυφής αποδεικνύει πως πετύχαμε ξανά και ξανά σε όλα τα σημείο με το Octavia. Το μοντέλο προσφέρει απίστευτο εσωτερικό χώρο, υψηλή λειτουργικότητα και μοντέρνα τεχνολογία. Χάρη στο  ŠKODA Connect, οι επιβάτες των OCTAVIA είναι πάντα ‘online’».

Φέτος τα βραβεία του περιοδικού, «auto, motor und sport», «Best Cars» πραγματοποιήθηκαν για 42η φορά. Συνολικά έλαβαν μέρος 378 μοντέλα σε έντεκα κατηγορίες. Τα Skoda Octavia και Skoda Karoq ήταν ανάμεσα στα μεγάλα φαβορί που είχαν μπροστά τους οι αναγνώστες. Και τα δυο οχήματα απολαμβάνουν μεγάλη δημοτικότητα παγκοσμίως: με παράδοση πέραν των 419,000 πέρυσι, το Octavia είναι το αναμφισβήτητο bestseller της εταιρείας. Γύρω στα 60,000 Octavia παραδόθηκαν σε καταναλωτές στην Γερμανία μέσα στο 2017. Όσο αφορά το Karoq, πωλήθηκαν γύρω στα 12,000 αυτοκίνητα στην Γερμανία. Το compact SUV της Skoda αντικατοπτρίζει στην εντέλεια την νέα γλώσσα σχεδιασμού της εταιρείας.

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.