Volvo:

The new Volvo XC60 T6Η Volvo Cars διατήρησε δυνατά ποσοστά πωλήσεων το Νοέμβριο, με παγκόσμιες πωλήσεις πάνω κατά 11,6%, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Η εταιρεία παρέδωσε συνολικά 62.550 αυτοκίνητα κατά τη διάρκεια του μήνα, καθώς συνέχισε να αναπτύσσεται ταχύτερα και στις τρεις περιοχές των ΗΠΑ, της Κίνας και της Ευρώπης. Για την περίοδο Ιανουαρίου-Νοεμβρίου, οι συνολικές πωλήσεις της εταιρείας ανήλθαν σε 631.213 αυτοκίνητα από 582.096 αυτοκίνητα την ίδια περίοδο πέρσι, σημειώνοντας αύξηση 8,4%.

Η ισχυρή απόδοση του έτους έθεσε σταθερά τη Volvo Cars σε πορεία για να θέσει νέο παγκόσμιο ετήσιο ρεκόρ πωλήσεων το 2019. Στο σύνολο του έτους 2018, η εταιρεία πούλησε 642.253 αυτοκίνητα.
Η διψήφια αύξηση το Νοέμβριο ήταν λόγω της συνεχούς υψηλής ζήτησης για τα πολυβραβευμένα SUV της Volvo Cars. Το XC60 ήταν το αυτοκίνητο με τις περισσότερες πωλήσεις της εταιρείας τον μήνα, ακολουθούμενο από το XC40 και το XC90. Το V60 estate, το V60 Cross Country και το sedan S60 συνέβαλαν επίσης στην αύξηση των πωλήσεων.

Οι ευρωπαϊκές πωλήσεις τον Νοέμβριο αυξήθηκαν κατά 5,3% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο με 29.261 αυτοκίνητα. Τα κορυφαία μοντέλα πώλησης στην περιοχή, κατά τη διάρκεια του μήνα, ήταν το XC60, το XC40 και το V60 estate.

 

Οι πωλήσεις στην ευρωπαϊκή περιοχή για τους πρώτους έντεκα μήνες αυξήθηκαν κατά 6,2%, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, σε 306.381 αυτοκίνητα. Αγορές όπως το Ηνωμένο Βασίλειο και η Γερμανία έδειξαν αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 13% και 20,3% αντίστοιχα την περίοδο Ιανουαρίου-Νοεμβρίου και ξεπέρασαν τις πωλήσεις του 2018, έχοντας ακόμη ένα ολόκληρο μήνα στην διάθεση τους.

Οι πωλήσεις της Volvo Cars στην Κίνα αυξήθηκαν κατά 26,7% το Νοέμβριο, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο σε 14.502 αυτοκίνητα. Την ισχυρή ανάπτυξη στην περιοχή έφεραν τα τοπικά παραγόμενα XC60, το S90 και το XC40.

Οι πωλήσεις στην Κίνα την περίοδο Ιανουαρίου-Νοεμβρίου, αυξήθηκαν κατά 16,3%, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο με 138.053 αυτοκίνητα. Οι ισχυρές επιδόσεις της εταιρείας σημαίνουν ότι η Κίνα κέρδισε το σύνολο των επιδόσεων των πωλήσεων του έτους 2018 εντός των πρώτων έντεκα μηνών.

Οι πωλήσεις των ΗΠΑ τον Νοέμβριο έφτασαν τα 9.635 αυτοκίνητα, αυξημένες κατά 17,8%, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Το XC90 ήταν το κορυφαίο μοντέλο πώλησης στην περιοχή, ακολουθούμενο από το XC60 και το XC40.
Η εταιρεία συνέχισε να αναπτύσσεται ταχύτατα στις ΗΠΑ για τους πρώτους έντεκα μήνες, με τις πωλήσεις να αυξάνονται κατά 7,2%, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι με 95.874 αυτοκίνητα.

Το Νοέμβριο, το XC60 ήταν το μοντέλο με τις υψηλότερες πωλήσεις με 18.955 αυτοκίνητα (2018: 18.275 αυτοκίνητα), ακολουθούμενο από το XC40 με 14.478 αυτοκίνητα (2018: 8.993 αυτοκίνητα) και το XC90 με συνολικά πωλήσεις 9.087 αυτοκινήτων (2018: 7.534 μονάδες).

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.