Renault Megane RS:

2018 - New Renault MEGANE R.S. Sport chassis tests drive in SpainΤο καθόλα πετυχημένο γαλλικό hot hatch κάνει την εμφάνιση του και στην Κυπριακή αγορά. Ήδη, στους εκθεσιακούς χώρους του Ομίλου Πηλακούτα βρίσκεται η τρίτη γενιά του Renault Megane RS που προσφέρεται στην εκπληκτική τιμή των €31,000. Το νέο Mégane RS κατέχει τον τίτλο της ισχυρότερης έκδοσης στην ιστορία του μοντέλου αφού εφοδιάζεται με τον 4κύλινδρο 1.8 λίτρων κινητήρα της Renault (είναι ο ίδιος που εφοδιάζει και το θρυλικό Alpine A110) και αποδίδει 280 ίππους στις 6.000 στροφές και 390 Nm ροπής. Η κίνηση μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων σπορ προδιαγραφών ή του αυτόματου διπλού συμπλέκτη EDC ενώ φθάνει τα εκατό χιλιόμετρα από στάση σε μόλις 5,8 δευτερόλεπτα. Παράλληλα, είναι το πρώτο αυτοκίνητο στην κατηγορία που εφοδιάζεται με σύστημα τετραδιεύθυνσης, ενώ διαθέτει και «Launch Control» για γρήγορες επιταχύνσεις και η τεχνολογία «Multi-Change Down» για άμεσα και πολλαπλά κατεβάσματα των σχέσεων κατά το φρενάρισμα. Στο χώρο των αναρτήσεων, το νέο Mégane RS διαθέτει υδραυλικά bump stops για σωστή και αποδοτική λειτουργία σε κάθε είδους οδοστρώματος ενώ το νέο ελεγχόμενο διαφορικό Torsen της έκδοσης Cup φροντίζει για το μοίρασμα της δύναμης στο δρόμο.

2018 - New Renault MEGANE R.S. Sport chassis tests drive in SpainΌσον αφορά την εξωτερική εμφάνιση, το νέο Renault Mégane RS ξεχωρίζει από το μεγαλύτερο συνολικό πλάτος και φυσικά τα μεγαλύτερα μετατρόχια, ενώ το μέγεθος των τροχών είναι  είτε 18 είτε 19” ιντσών. Εντύπωση προκαλούν οι μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα και το νέο αεροδυναμικό πακέτο που είναι εμπνευσμένο από την εμπλοκή της εταιρείας στους αγώνες. Το τελευταίο περιλαμβάνει εμπρός σπόιλερ, τονισμένους θόλους τροχών και νέο πίσω διαχύτη. Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν φυσικά τα μπάκετ καθίσματα, τα αλουμινένια πετάλ και τα σπορ χειριστήρια με τις έγχρωμες ραφές δίνουν τον απαραίτητο αγωνιστικό τόνο. Επίσης, το σύστημα MULTI – SENSE διαθέτει πέντε προγράμματα: Comfort, Normal, Sport, Race και Perso.

2018 - New Renault MEGANE R.S. Sport chassis tests drive in SpainΑκόμα περισσότερη δύναμη διαθέτει και η ειδική έκδοση του Megane RS με τον κωδικό «Trophy». Πρόκειται για την κορυφαία έκδοση της γκάμας του Megane που φέρει την υπογραφή της Renault Sport αλλά και τη συνδρομή του πιλότου της Φόρμουλα ένα, Nico Hulkenberg, που βοήθησε στην εξέλιξη του. Το ειδικό αυτό μοντέλο αποδίδει 300 ίππους, είκοσι περισσότερους από την έκδοση RS και έχει στη διάθεση του μια σειρά ρυθμίσεων αγωνιστικών προδιαγραφών. Μεταξύ αυτών το πλαίσιο Cup το οποίο περιλαμβάνει σπορ, πιο σφιχτή ανάρτηση καθώς και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Torsen ενώ υπάρχει και η δυνατότητα επιλογής ελαστικών 19 ιντσών. Αναβαθμισμένο είναι και το σύστημα πέδησης το οποίο αποτελείται από νέας εξέλιξης δισκόφρενα διπλού κράματος και κόκκινες δαγκάνες με την υπογραφή της Brembo. Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις το Megane RS Trophy φθάνει τα εκατό χιλιόμετρα από στάση σε 5,7 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα ανέρχεται στα 260 χιλιόμετρα την ώρα. Η έκδοση Trophy προσφέρεται από τον Όμιλο Πηλακούτα στην τιμή των €34,000.

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.