Skoda:

SKODA SCALAΗ Skoda συνεχίσει την ανοδική της πορεία στο χώρο των πωλήσεων και κατά το μήνα Μάιο όπου παρέδωσε συνολικά 104.900 οχήματα στους πελάτες της παγκοσμίως. Η αξιοπιστία, η ποιότητα κατασκευής και η τεχνολογική υπεροχή των μοντέλων της έχουν άμεσο αντίκτυπο στο χώρο των πωλήσεων. Παράλληλα, θα πρέπει να αναφέρουμε ότι η Skoda διαθέτει σήμερα ίσως την πιο καινούρια γκάμα στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία. Γι αυτό το λόγο, τρία ολοκαίνουρια μοντέλα όπως τα Scala, Kamiq και Superb αναμένονται να κάνουν πολύ σύντομα και την εμφάνιση τους στην Κυπριακή αγορά.

Το Octavia συνέχισε να κρατά τον τίτλο του bestseller για τη Skoda ενώ το ντεμπούτο του άρχισε να κάνει και το συμπαγές Scala. Παράλληλα, εκτός από το αναβαθμισμένο Superb και το νέο Superb Scout, τα Superb iV και Citigo e iV αποτέλεσαν τα πρώτα μοντέλα της Skoda στην ηλεκτρική εποχή της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Skoda KamiqΣτη Δυτική Ευρώπη, η Skoda διέθεσε 45.300 οχήματα κατά το μήνα Μάιο, κάτι που αποτελεί αύξηση της τάξης του 2,5% σε σύγκριση με πέρυσι. Με 16.300 πωλήσεις, η Γερμανία παραμένει η ισχυρότερη ενιαία ευρωπαϊκή αγορά της Skoda ενώ σημείωσε επίσης σημαντική αύξηση σε χώρες όπως: Γαλλία (+ 5,3%), Αυστρία (+ 21,9%), Ελβετία (+ 5,8%). Στην Κεντρική Ευρώπη, οι παραδόσεις είχαν επίσης αύξηση κατά 3,4% σε σύγκριση με πέρυσι ενώ στην Ανατολική Ευρώπη εκτός της Ρωσίας, η Skoda σημείωσε μια αύξηση της τάξης του 10,8%. Στο 16.9% ήταν και η αύξηση της μάρκας στην αναπτυσσόμενη αγορά της Ρωσίας.

Ο Alain Favey, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της ŠKODA AUTO για πωλήσεις και μάρκετινγκ, δήλωσε: «Συνεχίζουμε την εκτεταμένη εκστρατεία των προϊόντων μας. Τον περασμένο μήνα, κάναμε τα πρώτα βήματα μας στην ηλεκτροκίνηση με το πρώτο μας plug-in hybrid όχημα, το SUPERB iV και το εντελώς ηλεκτρικό CITIGOe iV, κάτι που αποτελεί ένα μεγάλο σταθμό στα 124 χρόνια ιστορίας της ŠKODA. Είμαστε πεπεισμένοι ότι τα ελκυστικά μοντέλα της μάρκας μας, «iV» ,θα προσελκύσουν νέες ομάδες πελατών στη ŠKODA».

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.