Άκρως εντυπωσιακές είναι οι επιδόσεις της Skoda τα τελευταία χρόνια. Πιο συγκεκριμένα, κατά την περασμένη χρονιά σημείωσε άλλο ένα ρεκόρ πωλήσεων με ταξινομήσεις πέραν του 1.2 εκατομμυρίων οχημάτων σε παγκόσμιο επίπεδο. Πρόκειται για την καλύτερη επίδοση της μάρκας στα 122 χρόνια ιστορίας της. Σε σχέση με τα 1.126.500 αυτοκίνητα του 2016, σημειώθηκε αύξηση 6,6%, με τη Skoda να ξεπερνάει για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά το φράγμα του ενός εκατομμυρίου πωλήσεων, σε ένα ημερολογιακό έτος. Διεθνώς, καταγράφηκε πολύ σημαντική αύξηση τόσο στη Δυτική όσο και στην Κεντρική Ευρώπη, στην Κίνα και σε αρκετές άλλες σημαντικές αγορές ανά την υφήλιο.

Πιο αναλυτικά, στη Δυτική Ευρώπη, οι συνολικά 477.700 ταξινομήσεις αντιπροσωπεύουν αύξηση 5,2% σε σχέση με το 2016. Εδώ, ξεχωρίζει η γερμανική αγορά, με τη Skoda να αναδεικνύεται για άλλη μια φορά η δημοφιλέστερη εισαγόμενη μάρκα στη χώρα. Με τις πωλήσεις 173.000 αυτοκινήτων, η Γερμανία αντιπροσωπεύει τη δεύτερη σημαντικότερη αγορά για τη Skoda ενώ σημαντικός ήταν και ο όγκος πωλήσεων της μάρκας στη αγορά της Μεγάλης Βρετανίας, με 80.100 αυτοκίνητα. Φυσικά, η Skoda διατήρησε την πρώτη θέση στη μητρική της αγορά. Οι 95.000 ταξινομήσεις στην Τσεχία αντιπροσωπεύουν μία αύξηση της τάξης του 8% σε σχέση με το 2016.

Πιο σημαντική αγορά για τη Skoda, για άλλη μια χρονιά, αναδείχθηκε η Κίνα, στην οποία η μάρκα κατέγραψε 325.000 ταξινομήσεις! Μόνο το μήνα Δεκέμβριο, η Skoda παρέδωσε σε πελάτες στην Κίνα 42.400 νέα αυτοκίνητα, αυξημένα κατά 41,8% σε σχέση με τον ίδιο μήνα, ένα χρόνο πριν.

Autodesk VRED Design 2017 SP1

Το πιο καλοπουλημένο μοντέλο της εταιρείας δεν ήταν άλλο από το Skoda Octavia αφού κατάφερε να διαθέσει 418,800 ενώ ακολούθησαν τα Skoda Rapid (211.500), Fabia (206.500) και το Superb (150.900). Εξαιρετική και η πορεία του μεγάλου της SUV της Skoda, του Kodiaq αφού μόλις μερικούς μήνες μετά την παρουσίαση του στην αγορά κατάφερε να διαθέσει πέραν των 100 χιλιάδων αυτοκινήτων.

 


 

 

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.