Volkswagen ID.3:

More than 30,000 reservations for the ID.3 1ST editionΑντιπροσωπεύοντας την νέα προσέγγιση της Volkswagen στην ηλεκτρική εποχή, το ID.3 κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (IAA) την ερχόμενη βδομάδα. Πρόκειται για ένα επαναστατικό μοντέλο με πρωτοποριακό σχεδιασμό, μεγάλη εμβέλεια χρήσης, δυναμική οδήγηση και ευρύχωρο εσωτερικό.

Η ηλεκτροκίνηση θα είναι το βασικό θέμα στο εκθεσιακό περίπτερο της Volkswagen στο φετινό γερμανικό σαλόνι καθώς, εκτός από το ID.3, θα παρουσιαστούν και άλλες προτάσεις στην οικογένεια ID της VW. Προτάσεις που θα ακολουθήσουν το ID.3 στις γραμμές παραγωγής πολύ σύντομα. Το ID.3 ακολουθεί το Beetle και το Golf για να αποτελέσει ένα νέο κεφάλαιο στρατηγικής σημασίας στην ιστορία της Volkswagen.

Όπως όλα τα άλλα ID, το μοντέλο ID.3 βασίζεται στη νέα πλατφόρμα της VW (MEB) η οποία έχει σχεδιαστεί ειδικά για ηλεκτρική χρήση, εξασφαλίζοντας το μέγιστο δυνατό εσωτερικό χώρο του οχήματος. Το μοντέλο αναμένεται να διαθέτει τρία διαφορετικά μεγέθη μπαταριών στην Ευρώπη. Μια μεγάλη μπαταρία (82 kWh), μια μεσαίου μεγέθους μπαταρία (62 kWh) και μια μικρή μπαταρία (48 kWh) που μπορούν να παρέχουν διαφορετική αυτονομία ανάλογα με την επιλογή. Χάρη στην άριστη χωρητικότητα φόρτισης, η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί για ταξίδι 290 χιλιομέτρων σε μόλις 30 λεπτά (με φόρτιση 100 kW). Ένα άλλο χαρακτηριστικό όσον αφορά το πρώτο ηλεκτρικό όχημα του Ομίλου VW είναι το γεγονός ότι το ID.3 θα παράγει μηδέν ρύπους σε σχέση με τη διάρκεια ζωής του, αν οι αγοραστές φορτίζουν το όχημα χρησιμοποιώντας ανανεώσιμη ενέργεια. Όπως είναι ήδη γνωστό το ID.3 θα διαθέτει κίνηση τους πίσω τροχούς.

Η παραγωγή του ID.3 πρόκειται να αρχίσει, όπως είχε προγραμματιστεί, στα τέλη του 2019 με τα πρώτα οχήματα να παραδίδονται στα μέσα του 2020. Λίγο πριν την πρώτη επίσημη παγκόσμια του παρουσίαση, η Volkswagen έχει ήδη λάβει περισσότερες από 30.000 παραγγελίες. Οι περισσότεροι πελάτες που το έχουν παραγγείλει, προέρχονται από Γερμανία, Νορβηγία, Ολλανδία, Σουηδία και το Ηνωμένο Βασίλειο ενώ περισσότεροι από 100.000 λάτρεις του ID. έχουν εγγραφεί στο ενημερωτικό δελτίο το οποίο χρησιμοποιεί τακτικά η Volkswagen για να παρουσιάζει πληροφορίες σχετικά με την ηλεκτρική οικογένεια ID.

 

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.