Renault:

Από επιτυχία σε επιτυχία ο Όμιλος της Renault. Για μια ακόμη χρονιά παρουσιάζει σημαντική άνοδο των πωλήσεων του αποδεικνύοντας με τον καλύτερο τρόπο την αποδοχή που έχουν τα αυτοκίνητα του γαλλικού Ομίλου στην παγκόσμια αγορά.

Πιο συγκεκριμένα, το 2018 ο Όμιλος Renault κατέγραψε πωλήσεις 3.884.295 οχημάτων, από τα οποία 2.532.567 για τη Renault και 700.798 για τη Dacia.

Στον τομέα των ηλεκτρικών οχημάτων, ο όγκος των πωλήσεων της Renault αυξήθηκε κατά 36,6% σε όλο τον κόσμο. Όπως είναι ήδη γνωστό η Renault είναι ο Ευρωπαίος ηγέτης στο χώρο των ηλεκτρικών οχημάτων με μερίδιο αγοράς 22,2%. Το ZOE είχε μια αύξηση των πωλήσεων του κατά 26,1% με 39.458 οχήματα ενώ το Kangoo Z.E. κατά 105,1% με 8.747 οχήματα.

Σημαντική αύξηση αλλά και νέο ρεκόρ πωλήσεων για τον Όμιλο της Renault στον τομέα των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων. Πιο συγκεκριμένα οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 33,7% παρά το αρνητικό κλίμα που επεκράτησε σε σημαντικές αγορές όπως την Τουρκία και την Αργεντινή.

Στην Ευρώπη, οι πωλήσεις έμειναν σταθερές αλλά με μια αύξηση της τάξης του + 0,5% τη στιγμή που η αγορά αυξήθηκε κατά 0,2%. Η ανάπτυξη του Ομίλου προέρχεται κυρίως από την κατηγορία οχημάτων Β που συμμετέχουν τα μοντέλα Clio, Captur, Sandero και το νέο Duster. Παράλληλα, το Clio παραμένει το δεύτερο όχημα με τις καλύτερες πωλήσεις στην Ευρώπη και το Captur το πρώτο crossover στην κατηγορία του.

Η μάρκα της Dacia παρουσίασε νέο ρεκόρ πωλήσεων στην Ευρώπη με 511.622 ταξινομημένα οχήματα, κάτι που ισοδυναμεί με μια αύξηση της τάξης του + 10,3% σε σχέση με το 2017. Παράλληλα το μερίδιο αγοράς της μάρκας έφτασε το 2,9% (+0,3 μονάδες). Η αύξηση αυτή συνδέεται με την απόδοση του νέου Duster που ξεκίνησε στις αρχές του έτους αλλά και του Sandero.

Στη Ρωσία, η δεύτερη μεγαλύτερη χώρα του Ομίλου από πλευράς όγκου πωλήσεων, η αγορά αυξήθηκε κατά 12,8% (137.062 οχήματα). Ο Όμιλος είναι ο ηγέτης, με περισσότερα από ένα στα τέσσερα αυτοκίνητα που πωλούνται ως Lada ή Renault. Οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 10,9%. Στη Βραζιλία, ο Όμιλος ξεπέρασε την ανάκαμψη της αγοράς, η οποία αυξήθηκε κατά 13,6%. Οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 28,5% σε περίπου 215.000 οχήματα και το μερίδιο αγοράς έφτασε το 8,7. Στην Αφρική, ο Όμιλος ενίσχυσε την ηγετική του θέση με μερίδιο αγοράς 18,1%, με 218.797 πωλούμενα οχήματα, χάρη στις επιδόσεις του στο Μαρόκο, τη Νότια Αφρική και την Αίγυπτο.

Ο Όμιλος Renault προβλέπει ότι το 2019 η παγκόσμια αγορά αναμένεται να είναι σταθερή σε σύγκριση με το 2018. Το ίδιο και για την ευρωπαϊκή αγορά ενώ η μεγάλη αγορά της Ρωσίας αναμένεται να αυξηθεί κατά τουλάχιστον 3% και της Βραζιλίας κατά 10%. Παρόλα αυτά ο Όμιλος στοχεύει σε μικρή αύξηση των πωλήσεων το 2019, με επιτάχυνση το δεύτερο εξάμηνο του έτους, χάρη στο λανσάρισμα νέων διεθνών μοντέλων και την κυκλοφορία του νέου Clio, του κυρίαρχου μοντέλου του ομίλου στην Ευρώπη.

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.