Μετά από την έβδομη συνεχόμενη χρονιά με ρεκόρ στο χώρο των πωλήσεων, ο νούμερο ένα  κατασκευαστής premium αυτοκινήτων στον κόσμο, ξεκίνησε το 2018 με ένα ακόμα ρεκόρ: Ο Όμιλος BMW πέτυχε τον καλύτερο Ιανουάριο στην ιστορία του. Συνολικά 169.538 πελάτες παρέλαβαν μία BMW, ένα MINI ή μία πολυτελή Rolls-Royce, αύξηση 3,8% συγκριτικά με τον περσινό Ιανουάριο. Έχοντας παραδώσει πάνω από 100.000 ηλεκτρικά οχήματα το 2017, το BMW Group προσβλέπει στη συνέχιση αυτής της επιτυχίας και στοχεύει φέτος στις 140.000 μονάδες, διατηρώντας τη κορυφαία θέση της στην κατηγορία premium ηλεκτρικών οχημάτων μπαταρίας/plug-in υβριδικών.

Με τις πωλήσεις των μοντέλων BMW i, BMW iPerformance και MINI Electric να αυξάνονται κατά 36,7% συγκριτικά με τον περσινό Ιανουάριο, οι προοπτικές είναι ευοίωνες για την επίτευξη του στόχου. Σε όλο τον κόσμο, συνολικά 7.155 πελάτες παρέλαβαν ένα premium ηλεκτρικό όχημα του BMW Group μέσα στον Ιανουάριο. Περισσότερα από το ένα στα τέσσερα από όλα τα οχήματα BMW και MINI που πωλήθηκαν στη Σκανδιναβία ήταν ηλεκτρικά. Άλλες πολύ ισχυρές αγορές είναι η Μ. Βρετανία / Ιρλανδία όπου τα ηλεκτρικά οχήματα είχαν ποσοστό 11,1% επί των συνολικών πωλήσεων BMW και MINI και οι ΗΠΑ, όπου η αναλογία αυτή άγγιξε το 5,2%.

Οι συνολικές πωλήσεις της μάρκας BMW αυξήθηκαν κατά 3,4% τον πρώτο μήνα του 2018, με συνολικές παραδόσεις 148.400 οχημάτων σε όλο τον κόσμο. Σε αυτό το ρεκόρ συνέβαλαν ποικίλα και διαφορετικά μοντέλα της γκάμας. Η νέα BMW Σειρά 5 sedan ήταν για μία ακόμα φορά ισχυρός συντελεστής ανόδου, με αύξηση 39,6% (25.268) στις παγκόσμιες πωλήσεις της. Η επιτυχία της BMW Σειράς 1 sedan στην Κίνα βοήθησε στην αύξηση των συνολικών πωλήσεων της BMW Σειράς 1 κατά 26,4%, ενώ η BMW X1 (22.185 / +10,6%) και η BMW X6 (3.128 / +5,8%) ενίσχυσαν την εικόνα της οικογένειας BMW X, καθώς η παραγωγή της νέας BMW X3 αυξάνεται το δεύτερο εξάμηνο της χρονιάς.

Η MINI πέτυχε συνολική αύξηση πωλήσεων 7,0%, με την παράδοση 20.929 οχημάτων των Ιανουάριο. Ισχυρότερος συντελεστής ανόδου ήταν το MINI Countryman, που διπλασίασε τις πωλήσεις του συγκριτικά με πέρσι τον Ιανουάριο. Συνολικά 6.022 πελάτες παρέλαβαν το αυτοκίνητό τους τον μήνα αυτό, ενώ ο ένας στους επτά επέλεξε την plug-in υβριδική έκδοση του αυτοκινήτου.

Αφού γιόρτασε μία ακόμα χρονιά με πωλήσεις ρεκόρ το 2017, η BMW Motorrad ξεκίνησε δυνατά και τη νέα χρονιά. Συνολικά 8.455 πελάτες BMW Motorrad παρέλαβαν μία νέα μοτοσικλέτα ή ένα νέο maxi-scooter τον Ιανουάριο, αύξηση 12,7% συγκριτικά με τον ίδιο μήνα πέρσι.

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.