Η νέα Harley-Davidson® Street Rod™ σχεδιάστηκε για να κυριαρχεί στο αστικό οδικό δίκτυο, προσφέροντας παράλληλα μια μοναδική εμπειρία οδήγησης. Η επιβλητική της εμφάνιση εκφράζει απόλυτα το Harley-Davidson Dark Custom™ στιλ και ξεχειλίζει από χαρακτήρα, με επιθετική εμπροσθοβαρή υπόσταση, που ανεβάζει την αδρεναλίνη στα ύψη. Ο υγρόψυκτος υψηλής απόδοσης κινητήρας Revolution X 750 8V 60° V-Twin της Street Rod, διαθέτει έναν εκκεντροφόρο επί κεφαλής, παράγει 18% μεγαλύτερη ισχύ και 8% περισσότερη ροπή από τη Street 750. Η μέγιστη ισχύς αποδίδεται στις 8.750 στροφές, με την μέγιστη ροπή να αποδίδεται στις 4.000 σ.α.λ. Ρυθμίστηκε για εξαιρετική απόδοση μεταξύ 4.000 και 5.000 σ.α.λ., με άφθονη ισχύ στις μεσαίες στροφές που είναι πλήρως αξιοποιήσιμη σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης.

Διαθέτει μεγαλύτερης χωρητικότητας φίλτρο αέρα, νέα διπλά σώματα γκαζιού 42 χιλιοστών, νέες 4-βάλβιδες κεφαλές και μεγάλης ανύψωσης εκκεντροφόρους, καθώς και υψηλότερης χωρητικότητας τελικό εξάτμισης. Τα πάντα σχεδιάστηκαν για αύξηση της ροής αέρα και μέγιστη αποδοτικότητα. Η σχέση συμπίεσης ανέβηκε από 11.0:1 σε 12.0:1 και η κόκκινη περιοχή του στροφόμετρου από τις 8.000 σ.α.λ. στις 9.000 σ.α.λ. Το πλαίσιο του Street Rod σχεδιάστηκε για να ταιριάξει με τις αυξημένες επιδόσεις του κινητήρα. Το μπροστινό σύστημα περιλαμβάνει στιβαρό ανεστραμμένο πιρούνι 43 χιλιοστών και ελαφριές βάσεις αλουμινίου ενώ η γωνία κάστερ μίκρυνε από τις 32° στις 27° για ταχύτερους ελιγμούς.

Τα νέα πίσω αμορτισέρ διαθέτουν εξωτερικό δοχείο αζώτου για αύξηση της χωρητικότητας του υγρού και διατήρηση σταθερής απόσβεσης ενώ η διαδρομή ανέβηκε κατά 31% στα 117 χιλιοστά. Το νέο σχήμα της σέλας σχεδιάστηκε για να διατηρεί τον αναβάτη στη θέση του και το ύψος της ανέβηκε στα 765 χιλιοστά, προσφέροντας καλύτερη ορατότητα κατά την οδήγηση. Για πιο σπορ επιδόσεις, η γωνία κλίσης αυξήθηκε από τις 28.5° αριστερά και δεξιά, στις 37.3° δεξιά και 40.2° αριστερά. Το επίπεδο τιμόνι σε στιλ dragster παρέχει επιθετική θέση οδήγησης. Οι καθρέπτες στα τελειώματα του τιμονιού μπορούν να τοποθετηθούν προς τα πάνω ή προς τα κάτω και διαθέτουν ειδική σχεδίαση που επιτρέπει αναδίπλωση χωρίς να εμποδίζεται ο χειρισμός του τιμονιού από τον αναβάτη.

Η Street Rod είναι εφοδιασμένη με μαύρους αλουμινένιους ακτινωτούς τροχούς 17 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 120/70 R17V μπροστά και 160/60 R17V πίσω. Διαθέτει επίσης δαγκάνες δύο εμβόλων και δισκόφρενα 300 χιλιοστών, καθώς και σύστημα ABS. Το “έξυπνο” σύστημα συναγερμού της Harley-Davidson ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό της μοτοσικλέτας. Το Street Rod συνδυάζει τον αναβαθμισμένο κινητήρα και την εξαιρετική του συμπεριφορά, με μια μεγάλη δόση από Harley-Davidson Dark Custom στιλ. Το φαρδύ κατάμαυρο πιρούνι και οι τριπλές βάσεις συνδυάζονται αρμονικά με τον νέο ανεμοθώρακα speed και προσθέτουν όγκο στο μπροστινό σύστημα. Η νέα ουρά με τον τρυπητό λασπωτήρα σχεδιάστηκαν με τρόπο που να περιορίζεται ο όγκος του πίσω μέρους της μοτοσικλέτας ενώ το πίσω φως και τα φλας διαθέτουν λυχνίες LED.

Petros Soutzis has spent 39 years as a motoring journalist, driven by his passion, dedication, and extensive experience in everything related to cars. As a Cypriot journalist, he is the only representative from his country in the COTY committee (Car of the year). He is also a Vice President and a founding member of the Autobest Association, which elects the European Best Buy Car of the Year. These same qualities have been the cornerstone of autokinito.com.cy, which has become the go-to site for everyone who loves cars, motorsports, or anyone simply interested in purchasing a car in Cyprus.