Harley Davidson:

HARLEY DAVIDSON

Σίγουρα έχετε ήδη ακούσει για την νέα πρωτοβουλία της εταιρείας, «More roads to Harley Davidson», καθώς έχει τύχει αναφορά σε διάφορες ανακοινώσεις τις τελευταίες εβδομάδες. Τι σημαίνει όμως, ακριβώς, η πρωτοβουλία αυτή για τα μελλοντικά προϊόντα της εταιρείας και όλους τους μοτοσικλετιστές ανά το παγκόσμιο; Brad Richards,
Αντιπρόεδρος Styling & Σχεδιασμού της Harley-Davidson Motor Company μας εξηγεί από πρώτο χέρι την πρωτοβουλία αυτή.

«Η στρατηγική μας στη Harley-Davidson Motor Company είναι ξεκάθαρη. Πρέπει πάντα να εμπνέουμε νέους μοτοσικλετιστές, για να εδραιώσουμε το μέλλον της μοτοσικλέτας, τόσο στους δρόμους αλλά και στις πίστες, και λαμβάνουμε αυτή την πρωτοβουλία με γνώμονα όλα αυτά. Η πρωτοβουλία «More Roads» θα αποτελέσει πλατφόρμα πάνω στην οποία θα εξελίξουμε προϊόντα, ειδικά για το κίνημα αυτό. Οι μοτοσυκλέτες Pan America, Bronx και LiveWire ανήκουν στα προϊόντα της πλατφόρμας αυτής, ενώ είναι και άλλες καθοδόν. Ταυτόχρονα, ωστόσο, γνωρίζουμε πως πρέπει να συνεχίσουμε την παραγωγή και των παραδοσιακών μοτοσυκλετών Harley-Davidson τις οποίες αγαπούν οι βετεράνοι λάτρεις της μάρκας, και ξέρουμε πολύ καλά πώς να το κάνουμε αυτό, μιας και το κάνουμε από το 1903».

Αρκετός κόσμος ξαφνιάστηκε όταν η Harley-Davidson ανακοίνωσε πως θα ηγηθεί των προσπαθειών εξέλιξης οχημάτων στην αγορά των δίτροχων ηλεκτρικών. Ωστόσο, με μια απλή ματιά πίσω στην ιστορία, μπορεί να δει κάποιος πως η Harley-Davidson ήταν ανέκαθεν μια εταιρεία που πρωτοπορούσε τεχνολογικά: από την εξέλιξη και την τελειοποίηση της V-Twin, τον σκελετό της γνήσιας Softail, τα προϊόντα CVO αλλά και τόσα άλλα παραδείγματα. Γνωρίζοντας όλα αυτά, η κίνηση της εταιρείας στην αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων, δεν με ξαφνιάζει καθόλου.
HARLEY DAVIDSON
Ο Brad Richards  συνέχισε: «Χρειάζεται σκληρή δουλειά και πάθος από ολόκληρη την εταιρεία, για να φθάσει μια νέα μοτοσυκλέτα στην αγορά. Το να είμαι μέλος της ομάδας σχεδιασμού είναι τιμή μου, ενώ αποστολή μας είναι η συνέχεια του σκοπού των τεσσάρων ιδρυτών, αλλά και το να φέρνουμε πιο κοντά νέες γενιές στην Harley-Davidson. Οι μοτοσυκλέτες που σχεδιάζουμε τώρα είναι αυτές που θα χαράξουν την πορεία της εταιρείας στο μέλλον, μαζί με τους αναβάτες τους. Αυτή είναι μια εκπληκτική στιγμή στην ιστορία της Harley-Davidson»

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.