Η Honda επιβεβαίωσε πως θα προσθέσει την ηλεκτρική τεχνολογία σε όλα τα νέα μοντέλα της στην Ευρώπη. Η ανακοίνωση αυτή πραγματοποιήθηκε δια στόματος του προέδρου και διευθύνων σύμβουλου της Honda Motor Co., Takahiro Hachigo.

Ο Hachigo-san δεσμεύτηκε, έχοντας παρουσιάσει το νέο ηλεκτρικό όχημα της Honda, το Urban EV Concept, δηλώνοντας «Δεν πρόκειται για κάποιο όραμα του μακρινού μέλλοντος καθώς η έκδοση παραγωγής αυτού του μοντέλου θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη το 2019», επιβεβαιώνοντας έτσι πως μέσα σε δυο χρόνια η Honda θα ξεκινήσει υλοποιεί τον στόχο αυτό. Το Urban EV Concept είναι βασισμένο σε μια ολοκαίνουργια πλατφόρμα και επιδεικνύει προηγμένη τεχνολογία εντός απλού αλλά εκλεπτυσμένου σχεδιασμού. Το σήμα της Honda είναι φωτισμένο με μπλε λυχνία, συμβολίζοντας το νέο στυλ της εταιρείας και το μέλλον της στα ηλεκτρικά οχήματα.

Σε παγκόσμιο επίπεδο, η Honda στοχεύει να προσθέσει ηλεκτρική τεχνολογία στα δυο τρίτα των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων της μέχρι το 2030. Στην Ευρώπη ο στόχος αυτός θα είναι το 2025 καθώς υπάρχει αυξημένο ενδιαφέρον. «Στην Ευρώπη βλέπουμε ήδη τον κόσμο να κινείτε προς τα ηλεκτρικά οχήματα σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό από οπουδήποτε αλλού», επιβεβαίωσε ο Hachigo-san.

Ο Philip Ross, ανώτερος αντιπρόεδρος της Honda Motor Europe, πήρε το βήμα μετά από τις δηλώσεις του Hachigo-san και παρουσίασε το νέο CR-V Hybrid Prototype. «Το όχημα αυτό, που θα πωλείται από το 2018 και έπειτα, θα αποτελέσει το πρώτο Honda hybrid SUV που θα πωλείται στην Ευρώπη» δήλωσεs ο Ross.

Ο κινητήρας του CR-V Hybrid προσφέρει αποδοτικότητα και άνεση στην οδήγηση που αρμόζει στην σημερινή πραγματικότητα. Το σύστημα i-MMD (Intelligent Multi-Mode Drive) με δυο κινητήρες δεν χρειάζεται ένα κοινό κιβώτιο ταχυτήτων, αντί αυτού υπάρχουν προϋπολογισμένες σχέσεις που στέλνουν ροπή στους τροχούς απευθείας.

Ο Κ.Ross ανακοίνωσε επίσης το νέο Honda Power Manager Concept, ένα σύστημα μεταφοράς ενέργειας από και προς το κυρίως κύκλωμα με σκοπό να αυξήσει την αναλώσιμη ενέργεια που παράγει η μπαταρία αλλά και να ελέγχει την σχέση της με το κύκλωμα του σπιτιού όταν τα δυο είναι συνδεδεμένα.

«Το Power Manager θα μπορεί να αντλήσει ενέργεια από την μπαταρία του αυτοκινήτου και να την χρησιμοποιήσει στο σπίτι σας, μειώνοντας έτσι τον φόρτο του κυκλώματος του σπιτιού» δήλωσε ο Ross. «Θα επιτρέπει στον ιδιοκτήτη του οχήματος κυριολεκτικά να πουλάει την αναλώσιμη ενέργεια που παράγει το αυτοκίνητο του πίσω στο γενικό ηλεκτρικό κύκλωμα, βγάζοντας ακόμη και κέρδος.» Η Honda θα πραγματοποιήσει δοκιμαστικά αυτού του συστήματος στην δυτική Γαλλία, όπου τρέχει ήδη σε αρχική μορφή το Power Manager και τα δοκιμαστικά θα ολοκληρωθούν το 2020.

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.