Mitsubishi Motors

Γιορτάζοντας τέσσερα χρόνια συνεχόμενων επιτυχιών στην Γερμανία, η Mitsubishi Motors πρόσθεσε ακόμη μια επιτυχία στη λίστα της. Αυτή τη φορά με τη διάκριση «Μάρκα της χρονιάς» (Brand of the Year) που της απονεμήθηκε από το Γερμανικό Συμβούλιο Σχεδιασμού German Design Council). Τον μοναδικό διαγωνισμό σχεδιασμού αυτοκινήτων παγκοσμίως για το αυτοκίνητο. Ο διαγωνισμός αυτός καλύπτει ένα μεγάλο φάσμα ενεργειών που δεν περιορίζεται μόνο στο σχεδιασμό. Αντίθετα, καλύπτει χώρους όπως: πωλήσεις, καμπάνιες, αποτελέσματα αλλά και προωθητικές ενέργειες κάθε μάρκας.

Με αυτό τον τρόπο οι κριτές τίμησαν την εντυπωσιακή επιστροφή της Mitsubishi Motors στην Ευρωπαϊκή αγορά. Η επιτυχία στη Γερμανία, αποτυπώνεται μέσα από τους αριθμούς των πωλήσεων, με την Mitsubishi να σημειώνει εντυπωσιακή αύξηση τα τελευταία χρόνια. Πιο συγκεκριμένα, το 2013 η μάρκα διέθεσε  21,910 αυτοκίνητα στη γερμανική αγορά ενώ το 2017 οι πωλήσεις έφτασαν τις 14,197 αυτοκίνητα, σημειώνοντας παράλληλα και μια αύξηση της τάξης του 16% σε σύγκριση με το 2016. Μια συνεχόμενη ανοδική πορεία που αναμένεται να συνεχιστεί και μέσα στο 2018.

Η Δρ.Saskia Diehl, Διευθύνων Σύμβουλος της Συμβουλευτικής Εταιρείας GMK στην Κολωνία, δήλωσε εκ μέρους της κριτικής επιτροπής: «Με ιδεολογία εντελώς αφοσιωμένη στον πελάτη, διατηρώντας έθιμα και επιχειρηματικές αξίες, αλλά και άρτιες σχέσεις με τους συνεργάτες της, η μάρκα έθεσε τα θεμέλια για σταθερή ανάπτυξη και ένα επιτυχημένο μέλλον σε ένα πολύ δύσκολο εμπορικό περιβάλλον.  Η Mitsubishi αποδεικνύει πως η συγκεκριμένη εικόνα της εταιρείας αλλά και η σταθερή επικοινωνία, μπορούν να υποστηρίξουν μια επιχείρηση. Για αυτό τον λόγο κερδίζει το βραβείο «Μάρκα της χρονιάς» στην κορυφαία κατηγορία του διαγωνισμού».

Με την σειρά του, ο Dr, Kolja Rebstock, Διευθύνων Σύμβουλος της Mitsubishi Motors στη Γερμανία δήλωσε: «Το βραβείο αυτό αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα για τις αυτοκινητοβιομηχανίες και μας τιμά ιδιαίτερα. Υπογραμμίζει την πολύ θετική εμπειρία που ζήσαμε τα τελευταία χρόνια μαζί με τους συνεργάτες και πελάτες μας. Πιο σημαντικά όμως, μας παροτρύνει να συνεχίσουμε το μονοπάτι αυτό της αναγέννησης της μάρκας με νέες δημιουργίες και περισσότερες καινοτομίες».
Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι τα αυτοκίνητα της Mitsubishi θα διατίθενται από τις αρχές του 2019 από τον Όμιλο Πηλακούτα.

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.