Porsche 718 Spyder718 Cayman GT4:


PORSCHE 718 CAYMAN GT4 -2
Μεγαλώνει  η οικογένεια 718 της Porsche. Μόλις πρόσφατα, το γερμανικό εργοστάσιο παρουσίασε τις νέες 718 Spyder και 718 Cayman GT4 που αποτελούν πλέον τα κορυφαία μοντέλα στη γκάμα τους.

Ένα από τα κυριότερα χαρακτηριστικά της νέας 718 Cayman GT4, είναι ο καινούργιος αεροδυναμικός του σχεδιασμός, που παράγει 50% περισσότερη κατώθηση, χωρίς να προσθέτει περισσότερη αντίσταση. Το μυστικό βρίσκεται στον διάχυτή ο οποίος παράγει το 30% της επιπλέον κατώθησης, ενώ η πίσω πτέρυγα παράγει από μόνη της 12 κιλά κατώθησης στα 200 km/h. Η νέα 718 Spyder είναι φτιαγμένη για απόλαυση αγνής οδήγησης, που μόνο ένα ελαφρύ καμπριολέ μπορεί να παρέχει, και μάλιστα με υψηλές τελικές ταχύτητες. Κρατάει ψηλά, για ακόμα μια φορά, την πλούσια ιστορία των Roadsters, όπως την Porsche 550 Spyder και την 718 RS 60 Spyder. Είτε ανοικτή, ή κλειστή, η σιλουέτα της συναρπάζει. Η οροφή είναι φτιαγμένη ειδικά για να χρησιμοποιείται επί καθημερινής βάσεως, και μπορεί να αφαιρεθεί με λίγες κινήσεις, κάτω από το πίσω κάλυμμα. Μάλιστα, η 718 Spyder (σε αντίθεση με τη GT4), φέρει ένα πίσω φτερό το οποίο ανεβαίνει αυτόματα στα 120 χιλιόμετρα.  Λόγω και του πίσω διαχύτη, αποτελεί το πρώτο μοντέλο της οικογένειας Boxster που παράγει κατώθηση στον πίσω του άξονα.

PORSCHE 718 CAYMAN GT4 -2Κάτω από τα καλύμματα και των δυο νέων 718, βρίσκεται ο καινούργιος εξακύλινδρος κινητήρας boxer τεσσάρων λίτρων που προέρχεται από τη γκάμα της νέας 911 Carrera. Ο καινούργιος κινητήρας υψηλών στροφών, αποδίδει 414 ίππους – 35 περισσότερους από την προηγούμενη GT4. Η τρίτη γενιά της Spyder θα έχει ακόμη 45 περισσότερους ενώ η μέγιστη ροπή, των 420Nm, έρχεται μεταξύ 5,000 και 6,800 rpm. Η 718 Spyder φτάνει τα 301 km/h, ενώ η 718 Cayman GT4 φτάνει τα 304 km/h. Παράλληλα, και στα δυο μοντέλα, τα 100 χιλιόμετρα από στάση, έρχονται μέσα σε 4.4 δευτερόλεπτα.  Την ίδια στιγμή, η κατανάλωση των δυο μοντέλων, βρίσκεται στα 10.9 l/100 km.

PORSCHE 718 CAYMAN GT4 -4Για πρώτη φορά, η 718 Spyder θα απολαμβάνει όλα τα χαρακτηριστικά του πλαισίου υψηλών αποδόσεων GT της 718 Cayman GT4. Την ίδια στιγμή, θα μοιράζονται και κορυφαίες τεχνολογίες για φοβερό δυναμισμό. Με συστήματα όπως το Porsche Active Suspension Management, που χαμηλώνει το αμάξωμα κατά 30mm και το Porsche Stability Management (PSM) για περισσότερη ακρίβεια στον δρόμο, και το σύστημα διαφορικού Porsche Torque Vectoring (PTV) για την απόλυτη εμπειρία οδήγησης. Την ίδια στιγμή, η GT4 προσφέρεται και με το πακέτο Clubsport, που προσθέτει αντιστρεπτική δοκό πίσω, πυροσβεστήρα και ζώνες έξι ασφαλείας έξι σημείων.

PORSCHE 718 CAYMAN GT4 -4Τα φρένα υψηλής απόδοσής των 718 Spyder και 718 Cayman GT4 παρέχουν σταθερό φρενάρισμα, τόσο στον δρόμο αλλά και στην πίστα χάρις στα μεγάλα αλουμινένια Monobloc δισκόφρενα. Ένα νέο χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως η 718 Spyder διαθέτει ελαστικά ultra-high- performance (UHP) τα οποία εξελίχθηκαν ειδικά για το μοντέλο. Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι πρόσφατα η  718 Cayman GT4 έβαλε «φωτιά» στην πίστα του Nürburgring με χρόνο κατά δέκα δευτερόλεπτα ταχύτερο από το προηγούμενο μοντέλο.

 

 

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.