Χειροκίνητο κιβώτιο επτά σχέσεων για τις Porsche 911 Carrera S και 4S

Porsche 911 Carrera

7 SPEED MANUAL TRANSMISSION FOR PORSCHE 911Η Porsche A.G. ανακοίνωσε ότι θα προσφέρει συγκεκριμένες εκδόσεις της 911 με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων επτά σχέσεων. Πιο συγκεκριμένα, από τη νέα χρονιά τα μοντέλα 911 Carrera S και 4S θα μπορούν να παραγγελθούν με μηχανικό κιβώτιο επτά ταχυτήτων χωρίς επιπλέον κόστος, σε αντίθεση με το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο PDK. Τα δύο αυτά μοντέλα θα είναι διαθέσιμα τόσο στις αγορές της Ευρώπης όσο και της Αμερικής.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλες τις τιμές και εξοπλισμό όλων των αυτοκινήτων της PORSCHE

Η 911 Carrera S με τον τριών λίτρων κινητήρα των αποδίδει 430 ίππους και 530 Nm ροπής με το μηχανικό κιβώτιο και επιταχύνει από στάση στα εκατό χιλιόμετρα σε μόλις 4,2 δευτερόλεπτα (3,7 δευτερόλεπτα με το PDK). Παράλληλα, η τελική ταχύτητα φτάνει τα 308 χλμ./ώρα ενώ η κατανάλωση θα βρίσκεται στα 10,0 λίτρα ανά εκατό χιλιόμετρα. Η χρήση μηχανικού κιβωτίου μειώνει και το βάρος της 911 Carrera κατά 35 κιλά.

PORSCHE 911 CARRERA 4SΤο επτατάχυτο μηχανικό κιβώτιο θα μπορεί να συνδυάζεται με το πακέτο Sport Chrono ενώ συνδυάζεται ακόμα και το σύστημα Porsche Torque Vectoring (PTV) με τη μεταβλητή κατανομή της ροπής στους πίσω τροχούς. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του ακόμα την αυτόματη λειτουργία rev-match και τις επιλογές Normal, Sport, Sport Plus, Wet και Individual.

Στα πλαίσια της αναβάθμισης της 911 Carrera παρέχονται επιπλέον στοιχεία εξοπλισμού που δεν ήταν πριν διαθέσιμα, όπως το Porsche InnoDrive και το Smartshift.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Η Porsche παρουσιάζει τη νέα 911 Targa

Το σύστημα InnoDrive είναι για πρώτη φορά διαθέσιμο στην 911 Carrera (με το PDK) και επεκτείνει τις λειτουργίες του προσαρμοζόμενου cruise control, βελτιστοποιώντας την ταχύτητα οδήγησης. Χρησιμοποιώντας τα δεδομένα πλοήγησης, υπολογίζει τις βέλτιστες τιμές επιτάχυνσης και επιβράδυνσης για τα επόμενα τρία χιλιόμετρα και τις ενεργοποιεί μέσω του συστήματος κινητήρα, PDK και φρένων.

PORSCHE 911 CARRERA SΗ νέα προαιρετική λειτουργία Smartlift επιτρέπει την αξιοποίηση των συντεταγμένων του GPS αλλά και την ανάλογη ρύθμιση στο εμπρός μέρος. Με ένα ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα στον μπροστινό άξονα, η απόσταση από το έδαφος στην μπροστινή ποδιά μπορεί να αυξηθεί κατά περίπου 40 χιλιοστά. Το σύστημα αποθηκεύει τις συντεταγμένες GPS της τρέχουσας θέσης με το πάτημα του κουμπιού. Εάν ο οδηγός πλησιάσει ξανά αυτή τη θέση από την ίδια κατεύθυνση, το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου θα ανυψωθεί αυτόματα.