Το ηλεκτρικό Volkswagen ID.4 είναι το Παγκόσμιο Αυτοκίνητο της Χρονιάς

Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Volkswagen ID.4 είναι το «Παγκόσμιο Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2021». Οι ενενήντα δημοσιογράφοι του ειδικού Τύπου από 24 χώρες επαίνεσαν  το  γερμανικό μοντέλο για τη φιλικότητα προς το περιβάλλον καθώς και για τα καινοτόμα χαρακτηριστικά με τα οποία είναι εξοπλισμένο.

Volkswagen ID.4Για παράδειγμα, η πρωτοποριακή οθόνη επαυξημένης πραγματικότητας είναι προαιρετικά διαθέσιμη, και μπορεί να προβάλλει σημαντικές πληροφορίες στον ανεμοθώρακα. Ο οδηγός βλέπει αυτές τις πληροφορίες τρισδιάστατα, σε προφανή απόσταση τριών έως δέκα μέτρων μπροστά από το όχημα. Αυτό σημαίνει ότι η οθόνη είναι τέλεια ενσωματωμένη στον πραγματικό κόσμο. Επίσης, όταν το Adaptive Cruise Control (ACC) ή το Travel Assist (προαιρετικό) είναι ενεργό, το όχημα μπροστά από το ID.4 εμφανίζεται με φωτεινή σήμανση στην οθόνη για να μπορεί να διατηρήσει την απαιτούμενη απόσταση.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλες τις τιμές και εξοπλισμό όλων των αυτοκινήτων της VW

Επιπλέον, το ID.4 καθορίζει τα πρότυπα στην ψηφιοποίηση, δίνοντας με αυτό τον τρόπο την δυνατότητα στο αυτοκίνητο να λαμβάνει τακτικές ενημερώσεις και νέες λειτουργίες «over the air». Η Volkswagen είναι η πρώτη εταιρεία που θα προσφέρει αυτή την λειτουργία σε μεγάλο αριθμό μοντέλων της από το ερχόμενο καλοκαίρι. Με αυτό τον τρόπο το όχημα παραμένει πάντα ενημερωμένο, χαρακτηριστικό υψίστης σημασίας που θα ανοίξει τον δρόμο για νέες γενιές μοντέλων.

Volkswagen ID.4 Ο θεσμός του Παγκόσμιου Αυτοκινήτου της Χρονιάς διοργανώνεται για 17η χρονιά με τα υποψήφια μοντέλα σε όλες τις κατηγορίες να διαγωνίζονται για μια σειρά διακρίσεων με βάση την καινοτομία. Κάθε μοντέλο πρέπει να κατασκευάζεται σε τουλάχιστον 10.000 μονάδες ετησίως και να προσφέρεται σε τουλάχιστον δύο ηπείρους.

Ένας θεσμός όπου η Volkswagen κατάφερε να κερδίσει πέντε φορές. Το 2009 με το Golf, το 2010 με το Polo, το 2011 με το up!, το 2013 ξανά με το Golf και φέτος με το ηλεκτρικό ID.4

Η Volkswagen σχεδιάζει να παραδώσει περίπου 150.000 ID.4 φέτος, συνεχίζοντας την ηλεκτρική στρατηγική ‘επιτάχυνσης’. Η εταιρεία σκοπεύει να αυξάνει την γκάμα της με τουλάχιστον ένα νέο ηλεκτρικό μοντέλο στην αγορά κάθε χρόνο.

QUIZ. Πόσο Golfάκιας είσαι?Ακολουθήστε μας στο INSTAGRAM και στο FACEBOOK

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.