Η Volvo Cars συνεχίζει την ανοδική της πορεία

Παρά τις παγκόσμιες επιπτώσεις από την πανδημία, η Volvo Cars διατήρησε τη δυναμική των πωλήσεών της τον Αύγουστο με μια αύξηση της τάξης του 7,2% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι.

Volvo Cars Plug-In Hybrid line-upΗ εταιρεία κατάφερε να διαθέσει συνολικά 51.239 αυτοκίνητα κατά τη διάρκεια του μήνα και η αύξηση του όγκου οφείλεται στη συνεχιζόμενη ισχυρή ζήτηση για τη βραβευμένη σειρά των SUV της Volvo Cars. Η σειρά επαναφορτιζόμενων μοντέλων της Volvo Cars που είναι εφοδιασμένα με το πλήρως ηλεκτρικό ή plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης, εξακολούθησε να είναι η πιο δημοφιλής κατηγορία στο χώρο των πωλήσεων. Άξιο αναφοράς είναι και το ότι το μερίδιο των μοντέλων Recharge υπερδιπλασιάστηκε τους πρώτους οκτώ μήνες, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλες τις τιμές και εξοπλισμό όλων των αυτοκινήτων της VOLVO

Οι πωλήσεις της Volvo Cars στην Ευρώπη έφτασαν τα 17.458 αυτοκίνητα τον Αύγουστο, σημειώνοντας αύξηση 4,9% έναντι του ίδιου μήνα πέρυσι. Στην Κίνα, οι πωλήσεις έφτασαν τα 15.835 αυτοκίνητα, αύξηση 11,4% σε σύγκριση με τον Αύγουστο του περασμένου έτους. Τους πρώτους οκτώ μήνες του έτους, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 1,5%, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι.  Οι πωλήσεις των ΗΠΑ τον Αύγουστο συνέχισαν να αυξάνονται από έτος σε έτος κατά τη διάρκεια του μήνα και έφτασαν τα 10.378 αυτοκίνητα, αύξηση 12,9 % σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα πέρυσι.

Volvo Cars Chengdu car plantΤον Αύγουστο, το XC60, το μεσαίου μεγέθους premium SUV της Volvo, ήταν το κορυφαίο μοντέλο πώλησης και ακολούθησαν τα XC40 και το XC90. Κατά τη διάρκεια του μήνα, η κατηγορία των SUV αντιπροσώπευε το 70,7% των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας, από 63,6% τον ίδιο μήνα πέρυσι. Παράλληλα, οι διαδικτυακές δραστηριότητες συνέχισαν να δείχνουν θετική τάση τον Αύγουστο με την αυξημένη ζήτηση για προσφορά συνδρομής της Volvo Cars Care by Volvo σε αγορές όπου είναι διαθέσιμη η υπηρεσία.

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.