Το πρωταπριλιάτικο ψέμα της Dacia που έγινε viral! (VIDEO)

Η Dacia ανακοίνωσε την έναρξη του πρώτου (και μόνο) προσιτού διαστημικού προγράμματος στον κόσμο με την ονομασία DUSTAR. Μια κίνηση που αντικατοπτρίζει, τόσο το ταξίδι του αυτοκινήτου στα άστρα αλλά και το όνομα του μοντέλου που αντιπροσωπεύει μια νέα μέρα για τα οικονομικά διαστημικά ταξίδια. Το αρχικό ταξίδι του επιβεβαιώθηκε χθες 1η Απριλίου. Σημαδιακή μέρα αφού αυτό δεν ήταν άλλο από το πρωταπριλιάτικο ψέμα της Dacia που τελικά έγινε viral στα διεθνή Μέσα!

Μάλιστα, η εταιρεία κυκλοφόρησε και σχετικό βίντεο για το τολμηρό της εγχείρημα.

 

Και δεν έφτανε μόνο αυτό, στέλεχος της εταιρείας προέβη και σε δηλώσεις για το ταξίδι στο διάστημα. Συγκεκριμένα, ο Alan Ding, (τάχα) επικεφαλής της Αποστολής DUSTAR δήλωσε: «Είμαστε όλοι αφοσιωμένοι στην παροχή της καλύτερης σχέσης αξίας / αγοράς για τα αυτοκίνητα μας χωρίς συμβιβασμούς στην ποιότητα. Αυτό το πετύχαμε στη Γη, οπότε η κυκλοφορία ενός αυτοκινήτου στο διάστημα είναι το προφανές επόμενο βήμα! Είμαι πανευτυχής που ξεκινάμε στέλνοντας το στιβαρό μας Dacia Duster σε νέα ύψη σήμερα.»

Και για να προσγειωθούμε στην πραγματικότητα… όσοι δεν θέλουν να ταξιδέψουν στο διάστημα μπορούν να δουν τα αστέρια της γκάμας της Dacia, είτε πρόκειται για το βραβευμένο τα νέα Sandero και Stepway είτε για το Duster SUV, μπορούν να επισκεφθούν τους εκθεσιακούς χώρους του Ομίλου Πηλακούτα σε όλες τις πόλεις!.

TOP 10: Τα 10 φθηνότερα SUV της Κυπριακής αγοράςΆκρως οικογενειακό, το Duster είναι τόσο άνετο στο χώρο όσο είναι στο δρόμο, με διαθέσιμες εκδόσεις 4×4 για όσους αναζητούν και επιπλέον περιπέτειες μακριά από τους κοινούς δρόμους. Τα ολοκαίνουργια Sandero και Stepway αντικατοπτρίζουν τις εμπορικές αξίες της Dacia ως απλές και ειλικρινείς λύσεις, προσφέροντας παράλληλα ποιότητα σε προσιτή τιμή. Και τα τρία μοντέλα διατηρούν τα αδιαμφισβήτητα διαπιστευτήρια πρακτικότητας και κορυφαίας σχέσης τιμής / αγοράς της Dacia.

Ακολουθήστε μας στο INSTAGRAM και στο FACEBOOK

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.