Τα τελευταία 18 BMW i8 έφυγαν από το εργοστάσιο

BMW i8

BMW i8Τα τελευταία 18 BMW i8 έφυγαν από το εργοστάσιο του BMW Group στη Λειψία παρουσία των ίδιων των ιδιοκτητών τους. Κάθε αυτοκίνητο ήταν μοναδικό αφού διέθετε υψηλό επίπεδο εξατομίκευσης, προϊόν στενής συνεργασίας της εταιρείας με τον πελάτη.

Η κατασκευή ενός BMW i8 από μόνη της είναι ένας άθλος στην παραγωγή των σύγχρονων αυτοκινήτων, λόγω της εν γένει φιλοσοφίας του μοντέλου, της τεχνολογίας κίνησης και του μοναδικού συνδυασμού πλαστικού ενισχυμένου με ανθρακονήματα (CFRP) και αλουμινίου. Αλλά τα τελευταία 18 ειδικά μοντέλα επεφύλασσαν στην ομάδα παραγωγής της i8 ιδιαίτερες προκλήσεις. Για παράδειγμα το φινίρισμα του αμαξώματος κάθε αυτοκινήτου ήταν κάτι που δεν είχε χρησιμοποιηθεί προηγουμένως στο εξωτερικό ενός BMW i8. Η βαφή ενός τόσο μεγάλου αριθμού εξωτερικών εξαρτημάτων στη συγκεκριμένη απόχρωση κατέστησαν τις διαδικασίες παραγωγής και logistics πολύ πιο περίπλοκες.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: 7 αυτοκίνητα με μηχανή BMW που δεν φανταζόσασταν

Καθώς τα εξαρτήματα κατασκευάζονταν και βάφονταν κυριολεκτικά με το χέρι από διάφορους προμηθευτές και στο εργοστάσιο του BMW Group στο Landshut, η πρόκληση ήταν να μπορέσουν να φτάσουν στη γραμμή παραγωγής με αψεγάδιαστη πολυτελή ποιότητα.

BMW i8«Για μία ακόμα φορά έχουμε αποδείξει την ικανότητά μας να ικανοποιούμε τα απαιτητικά πρότυπα και τις εξατομικευμένες προδιαγραφές των πελατών μας με μοναδικές λύσεις και απαράμιλλη επιδεξιότητα», δήλωσε ο Διευθυντής του Εργοστασίου Hans-Peter Kemser. «Η ολοκλήρωση της παραγωγής του BMW i8 με ένα τέτοιο φινάλε είναι κάτι για το οποίο είμαστε όλοι πολύ περήφανοι». Τα τελευταία οχήματα διαθέτουν επίσης εξατομικευμένα εξαρτήματα στο εξωτερικό τους, όπως επένδυση Alcantara στα καθίσματα και το τιμόνι, και ειδικές διακοσμητικές λωρίδες και ένθετα διακοσμητικά.

Οι πελάτες στο εργοστάσιο της Λειψίας – μερικοί από τους οποίους είναι μέλη του BMW i8 Club International – βρέθηκαν εκεί για να δουν τα οχήματά τους να περνούν τις πύλες του εργοστασίου και να μεταφέρονται στο κέντρο logistics. Ο Claus-Dieter Bachmann, Πρόεδρος του BMW i8 Club, περιέγραψε τη μέρα στο εργοστάσιο ως μία «εμβληματική στιγμή για τα μέλη της ομάδας μας». Τα μοναδικά οχήματα είναι τα  “dream cars” των μελλοντικών ιδιοκτητών τους και πρόσθεσε: «Το BMW Group και το εργοστάσιο της Λειψίας υλοποίησαν κάτι πραγματικά ξεχωριστό». 

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.