«Ηλεκτρική» συνεργασία Renault και Roland-Garros

Ως μέρος της νέας στρατηγικής της μάρκας της, η Renault αποφάσισε να ευθυγραμμίσει τις παγκόσμιες συνεργασίες μάρκετινγκ και να επικεντρώσει τις δεσμεύσεις της σε μερικούς βασικούς πυλώνες που μπορούν να προσφέρουν αξία.

Η Renault θα επικεντρωθεί πλέον στον αθλητισμό, με δύο κύριες συνεργασίες – το ράγκμπι, ως βασικός συνεργάτης της Γαλλικής Ομοσπονδίας Ράγκμπι, και τώρα το τένις, σε συνεργασία με το διάσημο τουρνουά Roland-Garros.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλες τις τιμές και εξοπλισμό όλων των αυτοκινήτων της RENAULT

Ξεκινώντας με το φετινό τουρνουά 2022, το οποίο θα διεξαχθεί από τις 16 Μαΐου έως τις 5 Ιουνίου, και για πέντε χρόνια, η Renault γίνεται Premium Partner του Roland-Garros,. Η Renault ήδη επιταχύνει τον μετασχηματισμό της με στόχο να γίνει μια πλήρως ηλεκτρική μάρκα στην Ευρώπη έως το 2030. Αυτή η δέσμευση για βιώσιμη κινητικότητα αντικατοπτρίζεται ξεκάθαρα στον ηλεκτρικό στόλο των 100 νέων ηλεκτρικών Renault Megane E-Tech που η Renault διέθεσε στο French Open, ως μέρος του συνολικού στόλου των 160 οχημάτων.

Παράλληλα με την υπογραφή αυτής της συμφωνίας συνεργασίας, η Renault λανσάρει το «GIVE ME 5», το νέο έργο κοινωνικής ευθύνης της μάρκας αφιερωμένο στις νέες γενιές. Ως πρώτο βήμα, η Renault θέλει να προωθήσει την πρακτική του τένις στις πόλεις ανακαινίζοντας παιδικές χαρές σε προαστιακές περιοχές με τη βοήθεια ντόπιων καλλιτεχνών με δυο γήπεδα να αναμένεται να ανοίξουν στη Γαλλία μέχρι το τέλος του έτους. Για να βοηθήσει στη χρηματοδότηση του έργου «GIVE ME 5», κατά τη διάρκεια του τουρνουά Roland-Garros η Renault θα θέσει σε εφαρμογή το «Let Challenge». Κάθε φορά που μια η μπάλα χτυπά το φιλέ σε σερβίς, κάτι που συμβαίνει κατά μέσο όρο περισσότερες από 2.000 φορές κατά τη διάρκεια του τουρνουά, η Renault θα διαθέσει ένα χρηματικό ποσό σε αυτήν την κοινωνική πρωτοβουλία.

Επιπλέον, η επωνυμία θα προσκαλέσει αρκετές ομάδες παιδιών και εφήβων που προέρχονται από μειονεκτικά περιβάλλοντα στο Roland-Garros, για να ζήσουν μια αποκλειστική εμπειρία και να βοηθήσουν σε μια μέρα του τουρνουά. Κατά τη διάρκεια του τουρνουά, η Renault θα ανοίξει επίσης σε ένα περίπτερο 150τμ εντός του Roland-Garros, όπου οι επισκέπτες θα μπορούν να μάθουν για την ηλεκτρική γκάμα της μάρκας, με τα Renault Megane E-Techelectric, Renault 5 Prototype και το ολοκαίνουργιο Renault Austral, του οποίου η δημόσια παγκόσμια πρεμιέρα πραγματοποιείται στο Roland-Garros.

Δείτε όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της Κυπριακής αγοράς (Τιμες/Εξοπλισμός) - electric cars cyprus - Σχεδίο Επιχορήγησης για την Αγορά Ηλεκτρικών Οχημάτων

Ακολουθήστε μας στο INSTAGRAM και στο FACEBOOK

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.