Με το φακό του Πέτρου Σουτζιή
Όπως παρουσιάστηκε στα ΜΜΕ της εποχής
Συνολικά δέκα ολόκληρες ώρες διήρκεσε ο έβδομος γύρος του πρωταθλήματος ταχύτητας (18/101987) που έγινε στην Πάφο και σίγουρα παίρνει ρεκόρ στην ιστορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Κύπρο. Φίλαθλοι, διαγωνιζόμενοι και διοργανωτές περίμεναν καρτερικά μέχρι την τελευταία διαδρομή και αποζημιώθηκαν από το θέαμα. Το ράλισπριντ Πάφου διοργάνωσε ο τοπικός Σύνδεσμος Αυτοκινήτου Πάφου και διέθετε πείσμα, νεύρο, εναλλαγές στην πρωτοπορία αλλά και εναλλαγές στην πρωτοπορία. Αγώνας για δυνατά νεύρα αφού η πρωτοπορία άλλαξε έξι φορές κάτοχο. Τελικός νικητής ο Αντώνης Ιερόπουλος που εξασφάλισε έτσι και τον τίτλο του 1987 με το Nissan 240 RS. O πρωταθλητής εξασφάλισε τους εννέα βαθμούς της νίκης στη δεύτερη του προσπάθεια ενώ ήταν ο μόνος που κατάφερε να σταματήσει τα χρονόμετρα κάτω από τα δύο λεπτά (1.59.04). Δεύτερος και πρωταθλητής στον γκρουπ Α ο Μαρίνος Κακουράτος με το VW Golf GTi φέρνοντας χρόνο 2.01.45. Αυτός ήταν και ο μοναδικός επίσημος χρόνος του Κακουράτου αφού στην πρώτη του προσπάθεια βγήκε εκτός δρόμου. Τρίτος γενικής ήταν τελικά ο Νικόλας Πραστίτης επίσης με Golf GTi και χρόνο στα 2.03.41. Παρά τα μηχανικά προβλήματα που αντιμετώπισε… η τρίτη θέση θεωρείται μεγάλη επιτυχία για το Νικόλα που κέρδισε και την κατηγορία Ν. Ο Χάρης Κωμοδρόμος έφερε το εργοστασιακό Opel Kadett GSi στην τέταρτη θέση σημειώνοντας και τον καλύτερο χρόνο στη δοκιμαστική διαδρομή. Την κατηγορία S κατάφερε να κερδίσει ο Μιχάλης Γρουτίδης με Mini. Παράλληλα το έπαθλο για την πρώτη γυναίκα οδηγό πήρε η Ντέμπι Παγδατή που «μοιράστηκε» το Talbot Lotus με το Φοίβο Ρουσή. Ο δεύτερος πήρε τη νίκη στην κλάση Β5. Ο αγώνας της Πάφου σημαδεύτηκε, εκτός από τις πολλές εξόδους… και από επεισόδια από μαινόμενο χωρικό που πιάστηκε στα χέρια με παρευρισκομένους. Στοιχεία που έφεραν σημαντική καθυστέρηση αφού τελικά ο αγώνας τέλειωσε στις έξι τα απόγευμα. Κάτι που ώθησε ορισμένους οδηγούς να ψάχνουν ακόμα και προβολείς για τη συνέχεια.