Αγώνας για γερά νεύρα!!
Με το φακό του Πέτρου Σουτζιή
Όπως παρουσιάστηκε στα ΜΜΕ της εποχής
Δεύτερος γύρος για το πρωτάθλημα ταχύτητας του 1990 και η ιδιαίτερα γρήγορη διαδρομή της Ορόκλινης φιλοξένησε το Ράλισπριντ Λάρνακας. Με τους Ηλιάδη και Ανδρέα Κακουράτο με τις Lancia να κερδίζουν την πρεμιέρα στη Λευκωσία, οι μόνιμοι πρωταγωνιστές Σάββας Χ’’Σάββας, Μαρίνος Κακουράτος και Γιώργος Ανδρέου «Σιώφερος» δεν είχαν άλλη επιλογή από του να περάσουν στην αντεπίθεση. Και όπως και έγινε. Τόσο ο πρωταθλητής του 1989 Χ’’Σάββας όσο και ο Μαρίνος έδειξαν από τη δοκιμαστική τις προθέσεις τους ενώ πολύ κοντά τους ήταν τόσο ο Σιώφερος με το 240 RS όσο και ο νικητής της πρεμιέρας Χρίστος Ηλιάδης με τη Lancia. Στο παιχνίδι και ο Αντώνης Ιερόπουλος με το πισωκίνητο Mitsubishi Starion.
Η πρώτη τελική έμελλε να μείνει στην ιστορία για όσους βρέθηκαν στο κατάλληλο σημείο την κατάλληλη στιγμή. Ο Σιώφερος ξεκίνησε την προσπάθεια του υποβάλλοντας το Nissan 240 RS σε τρομακτικούς ρυθμούς στη διαδρομή. Από εδώ και πέρα σας παραθέτουμε το τι έγραψα στο τεύχος 39 (Απρίλης 1990) της εφημερίδας Μοτοκίνιση. «… .όσοι τον είδαν στην πρώτη επίσημη διαδρομή, σίγουρα θα γύρευαν το δεύτερο. Μια πρώτη επίσημη που όμως έμεινε ημιτελείς αφού το RS τρελάθηκε 500 μέτρα πριν το τέρμα, έχοντας την πέμπτη ταχύτητα στο κιβώτιο. Το Nissan άρχισε τις τούμπες με τα στροφόμετρα στο φουλ κάτι που πάγωσε το αίμα όλων όσων το είδαν. Ευτυχώς ο… «ατσάλινος» Σιώφερος «ξετρύπωσε» χωρίς ούτε ένα γδάρσιμο». Μια έξοδος που φρόντισε να επαναλάβει ο Κυβίδας την επόμενη χρονιά σχεδόν στο ίδιο μέρος με το Golf του. Και οι δύο είναι ίσως από τις πιο ανατριχιαστικές στην ιστορία των αγώνων ταχύτητας.
Στη συνέχεια η μάχη Χ’’Σάββα και Κακουράτου συνεχίστηκε με τον περσινό πρωταθλητή να παίρνει τη νίκη. Η διαφορά τους… μόλις ένα δέκατο του δευτερολέπτου, δείχνοντας έτσι και το μέγεθος του συναγωνισμού τα χρόνια εκείνα!
O Ιερόπουλος έκλεισε τελικά την τριάδα στο βάθρο αφού ήταν 28 δέκατα πιο αργός από τον Κακουράτο. Πάνω στο ίδιο δευτερόλεπτο και ο Ηλιάδης που έμεινε τελικά στην τέταρτη θέση, αλλά διατήρησε την πρωτοπορία του στο πρωτάθλημα μετά και το δεύτερο γύρο.
Πέμπτη θέση για το Χάρη Κωμοδρόμο με το Kadett GSi ενώ η έκπληξη ήρθε από το Σώτο Τρικωμίτη που έφερε το Swift GTi στην πρώτη εξάδα των βαθμών.
Η συμβατική κατηγορία ήταν υπόθεση του παφίτη οδηγού Σκεύου Χαραλάμπους αφήνοντας το Νίκο Μόζορα με το Alfa Romeo GTV στη δεύτερη θέση.
Στις κλάσεις ο Χαράλαμπος Ιωαννίδης πήρε τη νίκη στη Ν3 ενώ οι Τρικωμίτης, Κωμοδρόμος και Ηλιάδης κέρδισαν τις Α2, Α4 και Α5 αντίστοιχα. Ο Μάριος Παναγιώτου πήρε την S3 με τον «Tσιπς» να κερδίζει την S4 με το Escort. Τέλος, τη μεγάλη κατηγορία στα σπέσιαλ κέρδισε ο Χριστόφορος Θεοδοσίου (Τέξας) με το Talbot Lotus!
Δείτε επίσης τα πιο κάτω:
- Ο Σιώφερος σε μια από τις πιο ανατριχιαστικές εξόδους στην ιστορία
- Μια δύσκολη στιγμή για το Σπύρο Γεωργίου Chips
ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
Σάββας Χ’’Σάββας VW Golf GTi 1:09.08
Μαρίνος Κακουράτος VW Golf GTi 1:09.18
Αντώνης Ιερόπουλος Mitsubishi Starion 1:09.46
Χρίστος Ηλιάδης Lancia HF Turbo 1:09.93
Χάρης Κωμοδρόμος Opel Kadett GSi 1:11.95
Σώτος Τρικωμίτης Suzuki Swift GTi 1:12.48
Κατηγορίες – Κλάσεις
Κατηγορία Α: Μαρίνος Κακουράτος VW Golf GTi
Κατηγορία Ν: Σκεύος Χαραλάμπους VW Golf GTi 16V
Κατηγορία S: Σάββας Χ΄΄Σάββας VW Golf GTi
N3: Χαράλαμπος Ιωαννίδης Peugeot 205 GTi
N4: Σκεύος Χαραλάμπους VW Golf GTi
A2: Σώτος Τρικωμίτης Suzuki Swift GTi
A4: Χάρης Κωμοδρόμος Opel Kadett GSi
A5: Χρίστος Ηλιάδης Lancia HF Turbo
S3: Μάριος Παναγιώτου Talbot Samba
S4: Κ. Γεωργίου «Τσιπς» Ford Escort
S5: Χριστόφορος Θεοδοσίου Talbot Lotus