Audi PB18 E-Tron:

Με τον κωδικό PB18 e-tron είναι το ηλεκτροκίνητο supercar της Audi που έκανε την πρώτη του εμφάνιση στο σαλόνι του Los Angeles. Πρόκειται για ένα μοντέλο που ουσιαστικά βασίζεται στο R18 e-tron. Το πιο επιτυχημένο αγωνιστικό αυτοκίνητο της Audi στην κορυφαία κατηγορία των αγώνων αντοχής LMP1, που καθιέρωσε τη γερμανική εταιρεία ως πολυνίκη στις θρυλικές 24 Ώρες του Le Mans. Η σχεδίασή του μοντέλου, που δανείζεται πολλά τεχνολογικά στοιχεία από το αγωνιστικό της μάρκας, έγινε στο καινούργιο στούντιο της μάρκας στο Malibu της Καλιφόρνια και το αποτέλεσμα είναι πραγματικά εντυπωσιακό.

Όσον αφορά το εσωτερικό ο οδηγός του κάθεται στο κέντρο. Όμως μπορεί να το μετατρέψει σε διθέσιο, μετακινώντας τη θέση του προς τα αριστερά. Ταυτόχρονα, χάρη στην κατάλληλη τοποθέτηση των μπαταριών του που είναι καινούργιου τύπου (solid state) η κατανομή βάρους στο PB18 e-tron είναι ανάλογη με αυτή ενός κλασικού σούπερ σπορ μοντέλου με τον κινητήρα στο κέντρο. Ενδιαφέρον είναι πως χάρη στις μπαταρίες νέας τεχνολογίας και την εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων και πολυσυνθετικών υλικών το βάρος του μήκους 4,53 μέτρων super car (πλάτος 2,0 μέτρα και ύψος μόλις 1,15) έχει συγκρατηθεί στα 1.500 κιλά.

Οι κινητήρες συνολικά είναι τρεις, ένας για τον εμπρός άξονα με απόδοση 150 kW και από ένας για κάθε πίσω τροχό, με συνδυαστική απόδοση 350 kW. H συνολική ισχύς φτάνει υπό κανονικές συνθήκες τα 500 kW (680 ίπποι) και για περιορισμένο χρόνο, σε κατάσταση boosting, τους 764, ενώ η αντίστοιχη ροπή φτάνει τα 830 Nm. Όσο για τις επιδόσεις η Audi ανακοινώνει πως για το 0-100 χλμ./ ώρα απαιτούνται λιγότερα από 2,0 δεύτερα.

Η αυτονομία σύμφωνα με τον κύκλο WLTP που εξασφαλίζει η συστοιχία συσσωρευτών των 95 kWh φτάνει τα 500 χιλιόμετρα, ενώ η φόρτισή της, εφόσον γίνεται στα 800 Volt όπως έχει σχεδιαστεί -υπάρχει και η δυνατότητα ασύρματης φόρτισης- διαρκεί μόλις ένα τέταρτο.

Interior

Ο  Andreas Mindt διευθυντής του τμήματος σχεδιασμού αποκάλυψε πως το τμήμα του προωθεί με σθένος αυτήν την ιδέα για τις γραμμές παραγωγής. Όμως το ιδιαίτερο ψηλό κόστος εξέλιξης και η μειωμένη παραγωγή κάνουν πολύ δύσκολο αυτό το εγχείρημα.

 

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.