EB110 – Chiron

EB110Μπορεί να υπάρχει ένα κενό 25 ετών ανάμεσα στις EB110 και Chiron, με τα δυο αυτοκίνητα να ανήκουν σε διαφορετικές εποχές. Παρόλα αυτά, τα δυο αυτοκίνητα αυτά, μοιράζονται πάρα πολλά χαρακτηριστικά. Τέσσερεις συμπιεστές, κίνηση και στους τέσσερεις τροχούς, πλαίσιο από carbon fiber. Ονειρικά συστατικά για κάθε super car, και χαρακτηριστικά που φέρει τόσο το Bugatti EB110 αλλά και το Chiron.

Η πρώτη μεγάλη κίνηση της Bugatti ήρθε το 1991 με την EB110 την οποία εξέλιξε και σχεδίασε ο Romano Artioli. Η EB110 ήταν, τότε, ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο για την Bugatti. Ουσιαστικά μια νέα αρχή. Με έναν 3.5 λίτρων V12 κινητήρα με τέσσερεις συμπιεστές, πέντε βαλβίδες ανά κύλινδρο, και για πρώτη φορά ένα super sports car, μόνιμη κίνηση και στους τέσσερεις τροχούς, βάζοντας τους 560 με 611 ίππους της στην άσφαλτο. Η EB110 μπορούσε να αγγίξει τα 100 από στάση, μέσα σε 3.3 δευτερόλεπτα, και η τελική της ήταν 351 km/h. Αυτοί είναι αριθμοί που αποτελούσαν από τότε ρεκόρ, αλλά και αριθμοί που λίγοι φτάνουν ακόμη και τώρα.

EB110 Η Bugatti παρήγαγε μόνο 128 τεμάχια της ΕΒ110, και χρειάστηκαν ακόμη 20 χρόνια για να δημιουργήσει η Bugatti κάτι πιο δυνατό, και αυτό ήταν φυσικά το Veyron, που είχε τα ίδια χαρακτηριστικά αλλά έναν πολύ μεγαλύτερο κινητήρα (8 λίτρα, W16 1000 ίπποι!). Όλα τα άλλα ήταν ακριβώς τα ίδια! Τετρακίνηση, carbon πλαίσιο, τέσσερα turbo. Δεκατρία χρόνια αργότερα, η Bugatti, αποφάσισε να πάρει ακόμη παραπέρα το DNA που ξεκίνησε η ΕΒ110, με την δημιουργία της Chiron το 2016.

Bugatti Chiron
Τα χαρακτηριστικά της; Ακριβώς τα ίδια! Τετρακίνηση, τέσσερα turbo, carbon πλαίσιο, τερατώδης απόδοση. 1.500 ίπποι, 0-100 σε 2.4 δευτερόλεπτα, 0-200 σε 6.1 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 420km/h. Μπορεί η EB100 και η Chiron να είναι βασισμένες στην ίδια ιδέα, αλλά το αποτέλεσμα είναι πάρα πολύ διαφορετικό: «Σήμερα, η Chiron συνδυάζει την απόλυτη απόδοση με exclusive σχεδιασμό, φτιαγμένη από τα καλύτερα πιθανά υλικά για την καλύτερη πιθανή ποιότητα και άνεση.

Bugatti Chiron Ο συνδυασμός αυτός, είναι πραγματικά μοναδικός στον αυτοκινητιστικό κόσμο – αποτελεί το απόλυτο luxury hyper sports car» δήλωσε ο Stephan Winkelmann, πρόεδρος της Bugatti Automobiles S.A.S.

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.