Audi – FC Bayern:

Audi and FC Bayern heading toward the future togetherΗ Audi και η Bayern München κατευθύνονται μαζί προς το μέλλον αφού οι δύο κολοσσοί υπέγραψαν επέκταση της συνεργασίας τους μέχρι το 2029. Η Audi θα είναι αποκλειστικός συνεργάτης αυτοκινήτων της Bayern και την επόμενη δεκαετία! Μία συνεργασία που θα επικεντρωθεί στους τομείς του καινοτόμου μάρκετινγκ και της ηλεκτροκίνησης. Ως σαφής αναφορά σε αυτή τη δέσμευση, όλοι οι παίκτες της μεγάλης ομάδας θα λάβουν ένα ηλεκτρικό Audi e-tron.

Η συνεργασία μεταξύ Audi και FC Bayern München αποτελεί μια ιστορία επιτυχίας. Από το 2002, η γερμανική μάρκα έχει υποστηρίξει την πιο επιτυχημένη γερμανική ποδοσφαιρική ομάδα. Επιπλέον, η Audi είναι μέτοχος της FC Bayern München AG από το 2011. Κοινές εκδηλώσεις και πρωτοβουλίες πήραν σάρκα και οστά μέσα από τα χρόνια, όπως το Κύπελλο Audi, το οποίο το 2019 διοργανώθηκε για έκτη φορά στο Allianz Arena.

«Η FC Bayern München ταιριάζει απόλυτα με τη νέα στρατηγική κατεύθυνση της Audi», δηλώνει ο Hildegard Wortmann, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της AUDI AG για το μάρκετινγκ και τις πωλήσεις. «Θέλουμε να είμαστε κοντά στους οπαδούς, τους πελάτες μας και τους πιθανούς πελάτες μας. Ως αποκλειστικός συνεργάτης αυτοκινήτων της FC Bayern München, έχουμε την ευκαιρία να παρουσιάσουμε την ηλεκτρική κινητικότητα και τη συνδεσιμότητα και να τις μετατρέψουμε σε απτές εμπειρίες.»

Audi and FC Bayern heading toward the future togetherΓια το σύνολο του στόλου που παρείχε η Audi στην FC Bayern, έχει συμφωνηθεί μέση μέγιστη τιμή 95 γραμμαρίων CO2 / km για ολόκληρη τη διάρκεια της συμφωνίας. Αυτό πρακτικά ισοδυναμεί με τη νομική απαίτηση που πρέπει να πληρούν οι στόλοι των κατασκευαστών από τον Ιανουάριο του 2020. Τουλάχιστον τα μισά από όλα τα οχήματα θα ηλεκτροδοτούνται στο μέλλον.

Παρατείνοντας τη συμφωνία τους, και οι δύο πλευρές έχουν έναν μακροπρόθεσμο  σχεδιασμό για περαιτέρω δραστηριότητες. Η συνεργασία με την οποία όλα τα αστέρια και οι υπάλληλοι της FC Bayern οδηγούν τα μοντέλα Audi μετατρέπεται σε στρατηγική συνεργασία σε μια κοινή προσπάθεια προώθησης των τομέων ηλεκτροκίνησης και χρήσης καινοτόμου μάρκετινγκ, τις δραστηριότητες και τις πλατφόρμες διαλόγου. Στο Allianz Arena, η προβολή του Audi και η εμπειρία Audi θα ενισχυθούν για τους επισκέπτες, ενώ στο νέο κατάστημα της FC Bayern στην καρδιά του Μονάχου θα διατίθεται μια ποικιλία προσφορών Audi. Η Audi έχει επίσης επεκτείνει τη συνεργασία με τους παίκτες της ομάδας μπάσκετ της FC Bayern, η οποία ξεκίνησε το 2011 μέχρι το 2023.

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.