Εθνική Μότοκρος:

Το στοίχημα για την εθνική μας στο Μότοκρος ήταν μια θέση στο βάθρο στην συνολική βαθμολογία, και το πέτυχε! Η επιλογή των αθλητών έγινε με διπλό στόχο. Πρώτα να συμπεριλάβει τους πρωτοκλασάτους αναβάτες του μότοκρος για διεκδίκηση θέσης, κάτι που έγινε με τους Χρίστο Τσαγγαρά , Χρύσανθο Γεωργίου και Μαρίνο Τσαγγαρά και έπειτα να δώσει την ευκαιρία σε νεαρούς αθλητές να πάρουν εμπειρίες, όπως τον Άριστο Γεωργίου και τον Αριστόδημο Έλληνα.

Με την άφιξη της ομάδας στην πίστα «Γκεόργκι Γιανάκιεφ» την Παρασκευή το απόγευμα, ήταν ξεκάθαρο ότι οι Κύπριοι αθλητές θα τα έβρισκαν σκούρα με τις καιρικές συνθήκες, αφού η βροχή έκανε την εμφάνιση της και η μετεωρολογική υπηρεσία έκανε λόγο για καταιγίδες καθ’ όλη την διάρκεια του Σαββατοκύριακου.

Την πρώτη μέρα οι αναβάτες περπάτησαν την πίστα για να δουν από κοντά την μορφολογία του εδάφους, να ανακαλύψουν τις καλύτερες γραμμές και να εγκλιματιστούν με την διαδρομή.

Την επομένη, το Σάββατο το πρόγραμμα ήταν γεμάτο, οι αναβάτες έκαναν δοκιμαστικά σε όλες τις κατηγορίες ενώ το απόγευμα ο Μαρίνος Τσαγγαράς έδωσε την πρώτη μάχη. Ο αγώνας της ΜΧ3 και ΜΧ40 ήταν η πρώτη επίσημη δοκιμασία για την εθνική και ο Μ. Τσαγγαράς έδωσε φτερά στην ομάδα με μια 4η θέση γενικής και μια 2η θέση στην ΜΧ40, την κατηγορία του.

Παρά τις δύσκολες συνθήκες οι αθλητές μας ήταν ικανοποιημένοι με τις επιδόσεις τους και με την 2η πολύ καλή εμφάνιση του Μ. Τσαγγαρά το ηθικό ήταν ακμαίο μετά το τέλος της πρώτης μέρας.

Την Κυριακή άρχισαν τα δύσκολα, ο καιρός επιδεινώθηκε. Στα πρώτα χιτ οι αθλητές μας έπρεπε να κάνουν την υπέρβαση. Ο Χρίστος Τσαγγαράς ήταν έτοιμος να παλέψει για το βάθρο, το έδειξε και στα προκριματικά. Στην εκκίνηση τέθηκε επικεφαλής όμως λίγες στροφές αργότερα είχε πτώση  όταν η μοτοσικλέτα του κόλλησε στην λάσπη. Συνέχισε για να πάρει την τέταρτη θέση στην μεγάλη κατηγορία. Στην ΜΧ2 ο Χρύσανθος Γεωργίου έδειξε από τα δοκιμαστικά ότι ήξερε τι έπρεπε να κάνει, αφού ήταν ιδιαίτερα γρήγορος, όμως η λάσπη την Κυριακή του άλλαξε τα σχέδια και σε συνδυασμό με ένα πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων της μοτοσικλέτας τον κράτησε πίσω, ο Γεωργίου αρκέστηκε στην έκτη θέση. Στην ίδια κατηγορία την ΜΧ2 ο Άριστος Γεωργίου έβρισκε τα πατήματα του με αποτέλεσμα στο πρώτο χιτ να τερματίσει 10ος από 18 αναβάτες.

Ο Αριστόδημος Έλληνας στην ΜΧ85, και αυτός στην πρώτη του αποστολή με την Εθνική Κύπρου, πλασαρίστηκε στην όγδοη θέση αρχικά, με προοπτική για καλύτερη θέση.

Στα δεύτερα Χιτ οι αθλητές έπρεπε να αποδώσουν καλύτερα, η πίεση ήταν μεγάλη αφού η αποστολή δεν ήταν κοντά στους στόχους της.

Ο πιο έμπειρος της αποστολής, ο πολυπρωταθλητής μας Μαρίνος Τσαγγαράς τερμάτισε και πάλι 2ος στην κατηγορία του, εμψυχώνοντας ταυτόχρονα τους νεαρούς αθλητές της Εθνικής που για πρώτη φορά είχαν την δυνατότητα να ζήσουν τέτοια εμπειρία.

Ο 13χρονος Έλληνας έφτιαξε την μηχανή του και βελτίωσε την θέση του, τερμάτισε 6ος στο 2ο Χιτ. Ο Άριστος Γεωργίου εντυπωσίασε με τον ρυθμό του στο δεύτερο χιτ, στο οποίο βελτιώθηκε, τερματίζοντας στην έκτη θέση της ΜΧ2. Ο Χρύσανθος Γεωργίου, που δεν κατάφερε να ξεπεράσει το πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων στην μοτοσικλέτα του τερμάτισε 12ος.

Η τελευταία κούρσα ήταν αυτή της ΜΧ1 και ο Χρίστος Τσαγγαράς ήξερε ότι μπορούσε να φέρει το αποτέλεσμα που χρειαζόταν για να ανεβεί η ομάδα στο βάθρο. Πραγματοποιώντας ακόμα μια εξαιρετική εκκίνηση ο παγκύπριος πρωταθλητής της ΜΧ1 πέρασε 2ος και κράτησε την θέση του μέχρι το τέλος του αγώνα. Έτσι ο Χρίστος Τσαγγαράς τερμάτισε στην 2η θέση του Χιτ και στην 3η του αγώνα δίνοντας του επιπλέον βαθμούς που χρειαζόταν η ομάδα για να διακριθεί.

Αποστολή εξετελέσθη, η εθνική ομάδα του Μότοκρος ανέβηκε στο βάθρο πίσω από την οικοδέσποινα Βουλγαρία και την Ρουμανία.

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.