H εγκατάλειψη του Φερστάπεν στο Γκραν Πρι της Ουγγαρίας πυροδότησε ακόμα περισσότερη αντιπαράθεση μεταξύ Red Bull. Ο Ολλανδός οδηγός αναγκάστηκε να σταματήσει όταν η μονάδα ισχύος του μονοθεσίου του έπαψε να λειτουργεί. Η αιτία της βλάβης ανακοινώθηκε λίγο αργότερα ότι ήταν μια δυσλειτουργία στη μονάδα ανάκτησης κινητικής ενέργειας (την MGU-K) η οποία είναι και το πιο ευάλωτο κομμάτι των υβριδικών μηχανών που χρησιμοποιούνται από το 2014.
Την ώρα που εγκατέλειπε, ο Φερστάπεν εκφράστηκε με ιδιαίτερα έντονο και επικριτικό τρόπο για τη Renault μέσω του ασύρματου και η στάση αυτή συνεχίστηκε αργότερα στις δηλώσεις του επί κεφαλής της ομάδας, Κρίστιαν Χόρνερ, ο οποίος άφησε να υπαινιχθεί ότι η Renault ίσως και να προκαλεί εσκεμμένα βλάβες στους κινητήρες που προορίζονται για την ομάδα της Red Bull. Η απάντηση της γαλλικής ομάδας και κατασκευάστριας κινητήρων ήταν σκληρή και λιτή καθώς αυτό που είπε ο Σιρίλ Αμπιτεμπούλ, επί κεφαλής αγωνιστικών δραστηριοτήτων της Renault, είναι ότι τα ανώτερα στελέχη της εταιρείας έχουν σταματήσει να διαβάζουν τις δηλώσεις του Χόρνερ από το 2015. Κλείνοντας, είπε ότι πλέον δε θέλουν να έχουν καμία σχέση με την αυστριακή ομάδα και είναι ευτυχείς που αυτό έχει ήδη δρομολογηθεί για το 2019.

Petros Soutzis has spent 39 years as a motoring journalist, driven by his passion, dedication, and extensive experience in everything related to cars. As a Cypriot journalist, he is the only representative from his country in the COTY committee (Car of the year). He is also a Vice President and a founding member of the Autobest Association, which elects the European Best Buy Car of the Year. These same qualities have been the cornerstone of autokinito.com.cy, which has become the go-to site for everyone who loves cars, motorsports, or anyone simply interested in purchasing a car in Cyprus.