Τους πήρε ο «Δαίμονας» των ειδικών

Του Πέτρου Σουτζιή

Προσωπικά παρακολούθησα το πρώτο μου ράλι Κύπρος το 1976. Στα 45 αυτά χρόνια είναι ίσως ο πιο καταστροφικός αγώνας για τα πληρώματα.

Μόλις 13 από τα 21 κατάφεραν να φτάσουν πίσω στη Λευκωσία σε μόλις έξι ειδικές αγώνα. Η πλειονότητα από τους διεκδικητές του βάθρου έφυγε από τις πρώτες διαδρομές ενώ ο πρώτος από το δεύτερο έχει μια διαφορά… καφετέριας (12.29 λεπτά)! Σύμφωνα με πληροφορίες μας, αρκετά από τα πληρώματα που αποχώρησαν σήμερα θα ξεκινήσουν και αύριο υπό καθεστώς super rally, κάτι που χαροποιεί τους φίλους του αθλήματος που θα βρεθούν αύριο στις υπόλοιπες πέντε ειδικές διαδρομές.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Μοναδικά sports cars που ξεχάστηκαν! Τα θυμάστε;

Ο Nasser Al-Attiyah με το τεράστιο προβάδισμα του θα έχει αύριο αντίπαλο μόνο την τύχη του για να κατακτήσει την έβδομη νίκη του στον εθνικό μας αγώνα αλλά και να αγκαλιάσει το 16ο προσωπικό Μεσανατολικό τίτλο.

Δεύτερη θέση γενικής για τους Σάββας Σάββα και Ανδρέα Παπανδρέου με το Mitsubishi Lancer Evo IX ενώ την προσωρινή τριάδα στο βάθρο κλείνουν οι πρωτοπόροι του Παγκύπρου Πρωταθλήματος Παναγιώτης Γιάγκου και Παναγιώτης Κυριάκου με Hyundai i20 R5.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τα γρηγορότερα μπροστινοκίνητα στην «Πράσινη Κόλαση»

Ο Al-Attiyah κέρδισε τρεις διαδρομές, ο Τσουλόφτας δύο ενώ σε μια διαδρομή μοιράστηκαν την πρωτιά.

Ο Αλεξάνδρος Τσουλόφτας ήταν ιπτάμενος στις πρωινές ειδικές διαδρομές και στις δύο πρώτες έκτισε προβάδισμα 10.9 δευτερολέπτων από τον Al-Attiyah ο οποίος έμπαινε πρώτος και «σκούπιζε» τη σκόνη. Στην τρίτη διαδρομή οι δύο τους πέτυχαν ακριβώς ίδιο χρόνο (15:47.9). Στην πρώτη μεσημεριανή διαδρομή οι Τσουλόφτας / Ηλία είχαν σπασμένο πίσω δεξί άξονα στο Volkswagen Polo και έπεσαν δεύτεροι.

Τελικά εγκατέλειψαν παίρνοντας το δρόμο που είχαν πάρει από το πρωί οι Γαλαταριώτης / Ιωάννου (Volkswagen Polo) λόγω εξόδου, Τιμοθέου / Χρυσοστόμου (Skoda Fabia) εξαιτίας υπερθέρμανσης, Ζήνωνος / Χριστοφή (Citroen DS3) μετά από έξοδο, Χειλιμήντρης / Λαός (Skoda Fabia) και Πολυκάρπου / Σιάλος (Mitsubishi Lancer Evo IX). Παράλληλα εγκατέλειψαν και οι Παντελή / Χριστοδούλου (Citroen DS3) στην πρώτη μεσημεριανή διαδρομή.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Και όμως… αυτά τα έξι αυτοκίνητα διαθέτουν κινητήρες Ferrari!

Στην τέταρτη θέση βρίσκονται οι Δημοσθένους / Παύλου (Mitsubishi Lancer Evo IX) και στην πέμπτη οι Ρούσος / Γιαννακού (Mitsubishi Lancer Evo X). Αυτά τα τέσσερα κυπριακά πληρώματα απέχουν μεταξύ τους 65 δευτερόλεπτα κάτι που προμηνύει μεγάλες μάχες την Κυριακή (18/10).

Σοβαρά προβλήματα και για τους Abdullah Al-Rawahi / Ata Al-Hmoud (Ford Fiesta) που κινήθηκαν εξαιρετικά αργά, συνεχίζουν κανονικά αλλά είναι στην 9η θέση.

 

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.