autokinito.com.cy by Petros Soutzis

Να «ηλεκτρίσει» το Nürburgring θέλει η VW

Volkswagen ID. R Pikes Peak and ID. BUZZ, Volkswagen Motorsport Team with driver Romain Dumas.

Nürburgring – VW:

Μετά από την κατάκτηση του θρυλικού Pikes Peak, το  ID. R – το πρώτο εντελώς ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο της Volkswagen – γυρίζει το στόχαστρο του σε ακόμη ένα ρεκόρ το οποίο έχει σκοπό να σπάσει το καλοκαίρι του 2019: να γίνει το ταχύτερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο μέσα στην «Πράσινη Κόλαση», το Nürburgring-Nordschleife, μια από τις μεγαλύτερες και δυσκολότερες πίστες του κόσμου.


Το ID. R φέρει δύο ηλεκτρικούς κινητήρες που παράγουν μαζί 670 ίππους ενώ ολόκληρο το αυτοκίνητο ζυγίζει μόλις 1.100 κιλά, μαζί με τον οδηγό.

«Η πρώτη κίνηση που πρέπει να γίνει είναι μια σοβαρή μετατροπή στα αεροδυναμικά του ID. R, για να μπορεί να ανταπεξέλθει στις πολύ διαφορετικές συνθήκες του Nordschleife από αυτές του Pikes Peak,» δήλωσε ο François-Xavier Demaison, Τεχνικός Διευθυντής της Volkswagen Motorsport. Εν αντιθέσει με το Pikes Peak, το οποίο ξεκινά σε υψόμετρο 2,862 μέτρων και καταλήγει στα 4,302, το Nordschleife είναι πολύ πιο χαμηλά, στην περιοχή Eifel, από 320 μέχρι 617 μέτρα πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας. Ένα από τα χαρακτηριστικά σημεία της πίστας είναι η πελώρια ευθεία Döttinger Höhe η οποία είναι σχεδόν 2 χιλιόμετρα. Πίσω από το τιμόνι του ID. R θα βρεθεί και πάλι ο πολυτάλαντος Γάλλος νικητής των 24ων ωρών του Le Mans, Romain Dumas. Ο Γάλλος έγινε ο πρώτος άνθρωπος που έσπασε το φράγμα των 8 λεπτών στο Pikes Peak International Hill Climb με το ID. R Pikes Peak τον Ιούνιο του 2018 με χρόνο 7:57.148.

«Έχω ήδη ανατριχίλες μόνο με την σκέψη του να οδηγήσω το ID. R πάνω στο Nordschleife. Ξέρω πολύ καλά την πίστα αλλά θα είναι μια πολύ διαφορετική πρόκληση από το Pikes Peak, με πολύ πιο ψηλές ταχύτητες.»

Αξίζει να σημειωθεί πως το ρεκόρ του Nürburgring-Nordschleife, για εξολοκλήρου ηλεκτρικά αυτοκίνητα, είναι 6:45.90 minutes – με μέση ωριαία ταχύτητα 185 km/h – από τον Βρετανό Peter Dumbreck με το NIO EP9 το 2017.

 

 

Exit mobile version