Ο Sebastian Vettel και ο Kimi Raikkonen ήταν οι γρηγορότεροι στο δεύτερο τεστ των δοκιμών που έγιναν στη Βαρκελώνη. Ο Alonso με τη McLaren… Renault ήταν τρίτος ενώ ακολούθησαν οι RIcciardo (Red Bull), Sainz (Renault) και Magnussen (Haas).

Η κακοκαιρία δυσκόλεψε την όλη διαδικασία αλλά στη συνέχεια ο καιρός καλυτέρευσε με τις ομάδες να συμπληρώνουν παραπάνω από 100 γύρους κάθε μέρα των δοκιμών. Αυτό βοήθησε στην προετοιμασία τους για τους αγώνες καθώς συνέλεξαν πολλές πληροφορίες για τη γκάμα ελαστικών του 2018. Δοκιμάστηκε όλη η γκάμα των σλικ ελαστικών P Zero από τη σκληρή έως τη νέα ροζ εξαιρετικά μαλακή γόμα (Hypersoft). Μάλιστα με την εξαιρετικά μαλακή γόμα σημειώθηκε και ρεκόρ πίστας. Η τελευταία μέρα της πρώτης εβδομάδας με τη βροχή έδωσε τη δυνατότητα στις ομάδες να δοκιμάσουν τα ελαστικά για βρεγμένο οδόστρωμα αλλά και να βρουν τα σημεία που απαιτείται αλλαγή από βρόχινα σε ενδιάμεσα και από ενδιάμεσα σε σλικ ελαστικά.

O Mario Isola, επικεφαλής του αγωνιστικού τμήματος της Pirelli δήλωσε: « Μετά από ένα περίεργο ξεκίνημα λόγω κακοκαιρίας την προηγούμενη βδομάδα, οι δοκιμές εξέλιξης ήταν πιο παραγωγικές και σε πιο αντιπροσωπευτικές συνθήκες αυτή τη βδομάδα, ακριβώς όπως το περιμέναμε. Η μεγαλύτερη αλλαγή φέτος ήταν το νέο οδόστρωμα στην πίστα, που είναι πιο λείο και παρέχει καλύτερο κράτημα. Το πιο σημαντικό όμως είναι πως οι ομάδες δηλώνουν ικανοποιημένες από τα δεδομένα που συνέλεξαν. Από την πλευρά μας επίσης έχουμε μια ξεκάθαρη εικόνα για τη διαφορά απόδοσης μεταξύ των γομών. Η νέα εξαιρετικά μαλακή γόμα (hypersoft) είναι 7 δέκατα ταχύτερη από την πάρα πολύ μαλακή (ultrasoft), αυτό θέλαμε να πετύχουμε. Επόμενη στάση είναι το Grand Prix της Αυστραλίας εκεί θα έχουμε την πρώτη εικόνα για τα νέα μας ελαστικά σε συνθήκες ανταγωνισμού».

ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΧΡΟΝΟΙ & ΓΟΜΕΣ,

ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 6-9 ΜΑΡΤΙΟΥ

ΟΔΗΓΟΣ ΟΜΑΔΑ ΧΡΟΝΟΣ ΓΟΜΑ
Vettel Ferrari 1m17.182s (Day 3) HYPERSOFT
Raikkonen Ferrari 1m17.221s (Day 4) HYPERSOFT
Alonso McLaren 1m17.784s (Day 4) HYPERSOFT
Ricciardo Red Bull 1m18.047s (Day 2) HYPERSOFT
Sainz Renault 1m18.092s (Day 4) HYPERSOFT
Magnussen Haas 1m18.360s (Day 3) SUPERSOFT
Gasly Toro Rosso 1m18.363s (Day 3) HYPERSOFT
Hamilton Mercedes 1m18.400s (Day 2) ULTRASOFT
Grosjean Haas 1m18.412s (Day 4) ULTRASOFT
Bottas Mercedes 1m18.560s (Day 2) ULTRASOFT
Hulkenberg Renault 1m18.675s (Day 3) HYPERSOFT
Vandoorne McLaren 1m18.855s (Day 3) HYPERSOFT
Hartley Toro Rosso 1m18.949s (Day 4) HYPERSOFT
Ocon Force India 1m18.967s (Day 4) HYPERSOFT
Leclerc Sauber 1m19.118s (Day 4) HYPERSOFT
Sirotkin Williams 1m19.189s (Day 4) SOFT
Ericsson Sauber 1m19.244s (Day 3) HYPERSOFT
Kubica Williams 1m19.629s (Day 3) SUPERSOFT
Perez Force India 1m19.634s (Day 3) HYPERSOFT
Verstappen Red Bull 1m19.842s (Day 3) SOFT
Stroll Williams 1m19.954s (Day 4) SOFT
Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.