Ο Sebastian Vettel και ο Kimi Raikkonen ήταν οι γρηγορότεροι στο δεύτερο τεστ των δοκιμών που έγιναν στη Βαρκελώνη. Ο Alonso με τη McLaren… Renault ήταν τρίτος ενώ ακολούθησαν οι RIcciardo (Red Bull), Sainz (Renault) και Magnussen (Haas).
Η κακοκαιρία δυσκόλεψε την όλη διαδικασία αλλά στη συνέχεια ο καιρός καλυτέρευσε με τις ομάδες να συμπληρώνουν παραπάνω από 100 γύρους κάθε μέρα των δοκιμών. Αυτό βοήθησε στην προετοιμασία τους για τους αγώνες καθώς συνέλεξαν πολλές πληροφορίες για τη γκάμα ελαστικών του 2018. Δοκιμάστηκε όλη η γκάμα των σλικ ελαστικών P Zero από τη σκληρή έως τη νέα ροζ εξαιρετικά μαλακή γόμα (Hypersoft). Μάλιστα με την εξαιρετικά μαλακή γόμα σημειώθηκε και ρεκόρ πίστας. Η τελευταία μέρα της πρώτης εβδομάδας με τη βροχή έδωσε τη δυνατότητα στις ομάδες να δοκιμάσουν τα ελαστικά για βρεγμένο οδόστρωμα αλλά και να βρουν τα σημεία που απαιτείται αλλαγή από βρόχινα σε ενδιάμεσα και από ενδιάμεσα σε σλικ ελαστικά.
O Mario Isola, επικεφαλής του αγωνιστικού τμήματος της Pirelli δήλωσε: « Μετά από ένα περίεργο ξεκίνημα λόγω κακοκαιρίας την προηγούμενη βδομάδα, οι δοκιμές εξέλιξης ήταν πιο παραγωγικές και σε πιο αντιπροσωπευτικές συνθήκες αυτή τη βδομάδα, ακριβώς όπως το περιμέναμε. Η μεγαλύτερη αλλαγή φέτος ήταν το νέο οδόστρωμα στην πίστα, που είναι πιο λείο και παρέχει καλύτερο κράτημα. Το πιο σημαντικό όμως είναι πως οι ομάδες δηλώνουν ικανοποιημένες από τα δεδομένα που συνέλεξαν. Από την πλευρά μας επίσης έχουμε μια ξεκάθαρη εικόνα για τη διαφορά απόδοσης μεταξύ των γομών. Η νέα εξαιρετικά μαλακή γόμα (hypersoft) είναι 7 δέκατα ταχύτερη από την πάρα πολύ μαλακή (ultrasoft), αυτό θέλαμε να πετύχουμε. Επόμενη στάση είναι το Grand Prix της Αυστραλίας εκεί θα έχουμε την πρώτη εικόνα για τα νέα μας ελαστικά σε συνθήκες ανταγωνισμού».
ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΧΡΟΝΟΙ & ΓΟΜΕΣ,
ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 6-9 ΜΑΡΤΙΟΥ
ΟΔΗΓΟΣ | ΟΜΑΔΑ | ΧΡΟΝΟΣ | ΓΟΜΑ |
Vettel | Ferrari | 1m17.182s (Day 3) | HYPERSOFT |
Raikkonen | Ferrari | 1m17.221s (Day 4) | HYPERSOFT |
Alonso | McLaren | 1m17.784s (Day 4) | HYPERSOFT |
Ricciardo | Red Bull | 1m18.047s (Day 2) | HYPERSOFT |
Sainz | Renault | 1m18.092s (Day 4) | HYPERSOFT |
Magnussen | Haas | 1m18.360s (Day 3) | SUPERSOFT |
Gasly | Toro Rosso | 1m18.363s (Day 3) | HYPERSOFT |
Hamilton | Mercedes | 1m18.400s (Day 2) | ULTRASOFT |
Grosjean | Haas | 1m18.412s (Day 4) | ULTRASOFT |
Bottas | Mercedes | 1m18.560s (Day 2) | ULTRASOFT |
Hulkenberg | Renault | 1m18.675s (Day 3) | HYPERSOFT |
Vandoorne | McLaren | 1m18.855s (Day 3) | HYPERSOFT |
Hartley | Toro Rosso | 1m18.949s (Day 4) | HYPERSOFT |
Ocon | Force India | 1m18.967s (Day 4) | HYPERSOFT |
Leclerc | Sauber | 1m19.118s (Day 4) | HYPERSOFT |
Sirotkin | Williams | 1m19.189s (Day 4) | SOFT |
Ericsson | Sauber | 1m19.244s (Day 3) | HYPERSOFT |
Kubica | Williams | 1m19.629s (Day 3) | SUPERSOFT |
Perez | Force India | 1m19.634s (Day 3) | HYPERSOFT |
Verstappen | Red Bull | 1m19.842s (Day 3) | SOFT |
Stroll | Williams | 1m19.954s (Day 4) | SOFT |