autokinito.com.cy by Petros Soutzis

F1: Τα ΒΕΛΗ, τα ΑΛΟΓΑ και το pitBULL

Αρχή της σεζόν με δύο συνεχόμενους αγώνες στο Spielberg

Εκκίνηση με τη Αυστρία και μάλιστα με δυο συνεχή Σαββατοκύριακα για το φετινό τροποποιημένο ημερολόγιο της Φόρμουλα ένα. Κάτι που γίνεται για πρώτη φορά στο θεσμό.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Το «γκαράζ» των supercars του Lewis Hamilton

Το φαβορί για φέτος με βάση την λογική είναι η ομάδα της Mercedes με τους Lewis Hamilton και Valtteri Bottas. Όταν λέμε βάση της λογικής, εννοούμε τα έξι double τα τελευταία έξι χρόνια, αλλά.. μην ξεχνάτε ότι υπάρχει ένα “pitBULL”(Max Verstappen) με ένα πολύ υποσχόμενο μονοθέσιο, ένας Leclerc διψασμένος για πρωτάθλημα και ένας τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής που δεν έχει απολύτως τίποτα να χάσει! Άρα το πρωτάθλημα παραμένει ανοιχτό.

Όσον αφορά τα ελαστικά οι οδηγοί έχουν εμπειρία από το συγκεκριμένο συνδυασμό γομών στην Αυστρία, καθώς οι ίδιες γόμες είχαν επιλεγεί και πέρυσι για το Red Bull Ring. Θυμίζουμε πως όλη η γκάμα ελαστικών 2020 Pirelli Formula 1, είναι ίδια με την περσινή.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Η πανάκριβη συλλογή αυτοκινήτων του Michael Schumacher

Χαρακτηριστικά διαδρομής:

Το Red Bull Ring – πρόκειται ουσιαστικά για την μοντέρνα εκδοχή του διάσημου Österreichring – προσφέρει ένα μικρό σε διάρκεια, αλλά γεμάτο δράση γύρο. Έχει λεία άσφαλτο και υψομετρικές διαφορές. Κυρίαρχο ρόλο παίζουν η ελκτική πρόσφυση και η σταθερότητα στο φρενάρισμα αλλά και το να αποφύγεις το κυκλοφοριακό στις κατατακτήριες δοκιμές. Ο μικρός γύρος, οδηγεί επίσης σε αντίστοιχα μικρές διαφορές απόδοσης μεταξύ των επιλεγμένων γομών. Και οι δύο αγώνες θα διεξαχθούν στις αρχές Ιουλίου οπότε πιθανότατα η θερμοκρασία περιβάλλοντος θα είναι υψηλή. Όμως, η τοποθεσία που βρίσκεται η πίστα, στην βόρεια πλευρά των Στυριακών Άλπεων φημίζεται για το ευμετάβλητο του καιρού, υπάρχει πάντα πιθανότητα βροχής.

Στο παρελθόν ο συγκεκριμένος αγώνας, έχει παράδοση στη στρατηγική μιας αλλαγής. Η πλειοψηφία των στροφών είναι δεξιές αλλά οι δυο πιο απαιτητικές στροφές της διαδρομής, είναι αριστερές. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα η λιγότερο φορτισμένη πλευρά ελαστικών, να εισέρχεται σ’ αυτές, σε κάθε γύρο, με σχετικά χαμηλή θερμοκρασία.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Exit mobile version