9 – Λιγότερες ηλεκτρονικές βοήθειες στις εκκινήσεις

f1 eletronicsΤο 2020 θα φέρει λίγη περισσότερη δυσκολία για τους οδηγούς στις εκκινήσεις αφού θα ελέγχουν το 90% της ροπής μέσω του συμπλέκτη τους στο τιμόνι (με τον κανονισμό να επιτρέπει μόνο μηχανισμούς που τραβάει ο οδηγός, και όχι άλλο είδος συμπλέκτη, αναγκαστικά). Εννοείτε πως οι οδηγοί θα έχουν anti-stall για να μην σβήνει ο κινητήρας (χάνεται μπόλικος χρόνος ήδη) και προκαθορισμένα σημεία και λειτουργίες για το που «δαγκώνει» ο συμπλέκτης επειδή, είπαμε πως πρέπει να δυσκολεύονται οι οδηγοί αλλά είμαστε στο 2020. Πάμε μπροστά, όχι πίσω.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.