7 – Μείωση του μετάλλου στην εμπρός αεροτομή

f1 front wingΑυτό μπορεί να παίξει ρόλο γιατί είδαμε πολλές φορές να σκίζονται ελαστικά με απλές επαφές με την αεροτομή μπροστά. Πλέον οι ομάδες θα πρέπει να φτιάχνουν τα endplates (τις επίπεδες κάθετες επιφάνειες στα πλάγια της αεροτομής) με λιγότερο μέταλλο. Δηλαδή τα πρώτα 50 χιλιοστά του endplate θα πρέπει να είναι από carbon fiber, ενώ μέταλλο μπορεί να χρησιμοποιηθεί (αναγκαστικά εκεί που «κουμπώνει» με το υπόλοιπο φτερό) μόνο στα πίσω 30 χιλιοστά της επιφάνειας του endplate.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.