11 – Λιγότερο καύσιμο εκτός του ρεζερβουάρ
Οι τεχνικοί κανονισμοί του 2020 μειώνουν δραστικά την ποσότητα καυσίμου που μπορεί να φέρει ένα μονοθέσιο εκτός του ρεζερβουάρ του (γύρω από τον αισθητήρα ροής καυσίμου δηλαδή, σε σωληνάρια κλπ.), από τα 2 λίτρα στα 250ml τα οποία πρέπει να χρησιμοποιούνται μόνο για να «μένει ο κινητήρας σε λειτουργία». Ο λόγος είναι ξεκάθαρος, φυσικά, μιας και δοκίμασαν ήδη κάποιες ομάδες να «προσπεράσουν» τον αισθητήρα ροής καυσίμου, και να χρησιμοποιήσουν το καύσιμο που κυλά εκτός ρεζερβουάρ για… διάφορους σκοπούς (όπως επιπλέον δύναμη με μεγαλύτερη, και παράνομη, ροή καυσίμου).