11 – Λιγότερο καύσιμο εκτός του ρεζερβουάρ

f1 fuel tankΟι τεχνικοί κανονισμοί του 2020 μειώνουν δραστικά την ποσότητα καυσίμου που μπορεί να φέρει ένα μονοθέσιο εκτός του ρεζερβουάρ του (γύρω από τον αισθητήρα ροής καυσίμου δηλαδή, σε σωληνάρια κλπ.), από τα 2 λίτρα στα 250ml τα οποία πρέπει να χρησιμοποιούνται μόνο για να «μένει ο κινητήρας σε λειτουργία». Ο λόγος είναι ξεκάθαρος, φυσικά, μιας και δοκίμασαν ήδη κάποιες ομάδες να «προσπεράσουν» τον αισθητήρα ροής καυσίμου, και να χρησιμοποιήσουν το καύσιμο που κυλά εκτός ρεζερβουάρ για… διάφορους σκοπούς (όπως επιπλέον δύναμη με μεγαλύτερη, και παράνομη, ροή καυσίμου).

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.