10 – Ένα επιπλέον MGU-K
Πλέον ο κάθε οδηγός θα έχει στην διάθεση του τρία MGU-K (που συσσωρεύει και μεταδίδει την επιπλέον δύναμη μέσω ενέργειας, απευθείας στους πίσω τροχούς, το MGU-H έχει την ανάλογη δουλειά αλλά μεταδίδοντας απευθείας στο τούρμπο) αντί για δυο που είχαν μέχρι στιγμής για ολόκληρη την σεζόν, δηλαδή όσους κινητήρες, τούρμπο, και MGU-H είχαν μέχρι στιγμής. Ο λόγος είναι για να μειωθούν οι ποινές λόγω εξαρτημάτων, μιας και πέρυσι εννέα από τους 20 οδηγούς άλλαξαν περισσότερα από 2 MGU-K! Ωστόσο οι Συσσωρευτές Ενέργειας και Συστήματα Ηλεκτρονικού Ελέγχου παραμένουν αμφότερα και στα δυο εξαρτήματα ανά χρονιά.