10 – Ένα επιπλέον MGU-K

f1 mgu-kΠλέον ο κάθε οδηγός θα έχει στην διάθεση του τρία MGU-K (που συσσωρεύει και μεταδίδει την επιπλέον δύναμη μέσω ενέργειας, απευθείας στους πίσω τροχούς, το MGU-H έχει την ανάλογη δουλειά αλλά μεταδίδοντας απευθείας στο τούρμπο) αντί για δυο που είχαν μέχρι στιγμής για ολόκληρη την σεζόν, δηλαδή όσους κινητήρες, τούρμπο, και MGU-H είχαν μέχρι στιγμής. Ο λόγος είναι για να μειωθούν οι ποινές λόγω εξαρτημάτων, μιας και πέρυσι εννέα από τους 20 οδηγούς άλλαξαν περισσότερα από 2 MGU-K! Ωστόσο οι Συσσωρευτές Ενέργειας και Συστήματα Ηλεκτρονικού Ελέγχου παραμένουν αμφότερα και στα δυο εξαρτήματα ανά χρονιά.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.