Όπως κάθε χρόνο, το δημοφιλέστερο μηχανοκίνητο άθλημα στον κόσμο έχει τις διαφορές του, όσο μικρές ή μεγάλες και αν είναι αυτές. Μπορεί η «φόρμουλα» αυτή να μπαίνει στην τελευταία της χρονιά πριν από την τεράστια αλλαγή του 2021, αλλά φέρνει μαζί της και κάποιες αλλαγές στους κανονισμού. Πάμε να δούμε τι ακριβώς αλλάζει για φέτος:

ΤΟΥ ΦΡΙΞΟΥ ΜΑΣΟΥΡΑ

1 -Η καρό σημαία

Πέρυσι είδαμε την χρήση ψηφιακής καρό σημαίας στο τέλος των αγώνων, εκτός από κάποιες εξαιρέσεις όπως στην Monza που ανέμισε σημαία ο Jean Alesi για τον νικητή Leclerc, αλλά ένα ηλεκτρικό πρόβλημα στην Suzuka είχε ως αποτέλεσμα οι φωτεινές πινακίδες να δείξουν καρό σημαία ένα γύρο πριν το τέλος! Ναι, τέλος σε όλα αυτά, επιστρέφουμε στην παλιά, καλή, απλή καρό σημαία.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.