VW: Επίσημες διαβουλεύσεις για είσοδο του Ομίλου VW στη F1

Το συμβούλιο του Ομίλου Volkswagen μπορεί να φτάσει σε πόρισμα ακόμη και από τον επόμενο μήνα σχετικά με την πιθανή είσοδο της Audi και Porsche στη Formula 1, όπως γράφει ένα σχετικό άρθρο στην γερμανική εφημερίδα Frankfurter. Λόγος αρχικά γίνεται για το πόσο δαπανηρή θα ήταν μια τέτοια διπλή είσοδος, αντισταθμιζόμενη από την αυξημένη προβολή που θα δώσει στις δυο μάρκες σε βασικές ασιατικές αγορές συμπεριλαμβανομένης της Κίνας αλλά και των Η.Π.Α.

Formula 1 2021: Saudi Arabia GPΤόσο ο διευθύνων σύμβουλος της Audi, Markus Duesmann, όσο και το αφεντικό της Porsche, Oliver Blume, ενδιαφέρονται, ενώ το αφεντικό της F1 Stefano Domenicali, πρώην στέλεχος του Ομίλου VW στη Lamborghini, πιέζει το διοικητικό συμβούλιο της αυτοκινητοβιομηχανίας για μια απόφαση σύντομα, ώστε να μπορεί να συνάψει προσοδοφόρα συμβόλαια τηλεοπτικού μάρκετινγκ.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Το Audi S1 e-tron quattro Hoonitron του Ken Block

Το εποπτικό συμβούλιο του VW Group θα συζητήσει το θέμα στα τέλη Φεβρουαρίου, προσθέτοντας ότι ο Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου Herbert Diess θεωρείται εδώ και καιρό υπέρ της εισόδου στο F1. Δέλεαρ για τον Όμιλο βέβαια είναι ο σκοπός της F1 για να γίνει ουδέτερη σε CO2 από το 2026 και έπειτά, μέσω διαφόρων τεχνολογιών και συνθετικών καυσίμων.

TOP 10: Tα γρηγορότερα υβριδικά supercarsΥπό πιο φιλικές προς το κλίμα συνθήκες, οι δύο premium μάρκες θα μπορούσαν να δικαιολογήσουν μια τόσο δαπανηρή δέσμευση της Formula 1 από την άποψη της βιωσιμότητας. Σύμφωνα με πληροφορίες από το ρεπορτάζ που κυκλοφόρησε, η Audi και η Porsche θέλουν να αναπτύξουν από κοινού ένα κινητήρα F1 για εξοικονόμηση κόστους. Δεν θα ήταν απλοί προμηθευτές κινητήρων, αλλά θα ήταν ανταγωνιστικοί με τις δικές τους αγωνιστικές ομάδες.

Το κόστος λειτουργίας για μια ομάδα κορυφαίας κατηγορίας F1 μπορεί εύκολα να ξεπεράσει αρκετές εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ ανά σεζόν, και μόνο ένα μέρος αυτής της επένδυσης επιστρέφεται με τη μορφή χρημάτων χορηγίας. Η αναφορά είπε ότι οι διαπραγματεύσεις με τις αγωνιστικές ομάδες McLaren και Red Bull βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο.

Στο τραπέζι, φημολογείται, πως βρίσκεται μια προσφορά αγοράς για τη McLaren από την Audi και στενή συνεργασία της Porsche με την Red Bull. Η Audi και η McLaren διέψευσαν τις αρχικές φήμες για εξαγορά της McLaren τον Νοέμβριο, ωστόσο η McLaren δήλωσε ότι είναι ανοιχτή σε τεχνολογική συνεργασία «με σχετικούς εταίρους και προμηθευτές». Η ομάδα McLaren F1 χρησιμοποιεί επί του παρόντος κινητήρες της Mercedes-Benz.

Σε μια συνέντευξη στην Auto Bild Motorsport νωρίτερα αυτό το μήνα, ο Domenicali δήλωσε: «Πιστεύω ότι έχουμε έναν σημαντικό μήνα μπροστά μας όσον αφορά τον Όμιλο Volkswagen. Θα ήταν υπέροχο αν όντως συμβεί, αλλά δεν μπορώ να μιλήσω για λογαριασμό της VW. Ήμουν μέρος αυτής της απίστευτης εταιρείας εδώ και μερικά χρόνια, και ξέρω πόσο σκληρά εργάζονται για αυτό μέλλον.»

Η Porsche είχε αγωνιστεί στο παρελθόν στη Formula 1 με μια ομάδα τις δεκαετίες του 1950 και του 1960 και παρείχε τον κινητήρα για τέσσερις τίτλους παγκοσμίου πρωταθλήματος (δυο double) για τη McLaren το 1984 και 1985 για τους Lauda και Prost, πριν αποχωρήσει από τον θεσμό το 1991.

Δείτε όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της Κυπριακής αγοράς (Τιμες/Εξοπλισμός) - electric cars cyprus - Σχεδίο Επιχορήγησης για την Αγορά Ηλεκτρικών Οχημάτων

Ακολουθήστε μας στο INSTAGRAM και στο FACEBOOK

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.