Θα είναι έτοιμες οι Porsche και Audi για την F1, δηλώνει ο Herbet Diess

Η Porsche και η Audi φαίνεται να αποφάσισαν να εισέλθουν στη Formula 1 όταν το πρωτάθλημα παρουσιάσει την επόμενη σημαντική αλλαγή των κανονισμών το 2026.  Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Volkswagen, Herbert Diess, επιβεβαίωσε ότι οι δύο premium μάρκες «αποφάσισαν να εισέλθουν στη Formula 1» λόγω της αυξανόμενης δημοτικότητας του πρωταθλήματος.

porsche audi formula 1«Στην Porsche αυτό είναι ήδη σίγουρο, στην Audi όχι και τόσο», είπε ο Diess. Η Porsche φημολογείται ότι διερευνά μια σχέση με τη Red Bull, ενώ η Audi έχει συνδεθεί με άλλες ομάδες όπως η McLaren, Williams και Sauber, η οποία ωστόσο έχει ακόμη συμφωνία με την Alfa Romeo. Η Porsche θα τερματίσει μια 30ετή απουσία από την κορυφαία κατηγορία των αγώνων αυτοκινήτου, ενώ η Audi δεν έχει αγωνιστεί ποτέ στο παρελθόν στην F1. Ο Diess είπε ότι η είσοδός θα πραγματοποιηθεί τώρα επειδή «η Formula 1 αναπτύσσεται ραγδαία παγκοσμίως» υπό τη διαχείριση της Liberty Media.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: F1 VLOG MIAMI GP | Αμερικανιές, σώβρακα και pitbull

Επισήμανε την αυξανόμενη δημοτικότητα της Formula 1 στις ΗΠΑ, την οποία απέδωσε στην επιτυχία της σειράς του Netflix «Drive to Survive» και στο αυξανόμενο ενδιαφέρον μεταξύ των νεότερων ομάδων-πελατών στην Ασία. «Αν τρέχεις σε μηχανοκίνητο αθλητισμό, θα πρέπει να τρέχεις και στη Formula 1. Εκεί θα παίξει τον σημαντικότερο ρόλο», είπε.

Οι κατασκευαστές θα επωφεληθούν από μια επερχόμενη αλλαγή στους κανονισμούς για να εξασφαλίσουν ότι θα είναι ανταγωνιστικοί όταν μπουν στο πρωτάθλημα. «Δεν μπορείτε να μπείτε στη Formula 1 αν δεν ανοίξει ένα παράθυρο τεχνολογίας, και αυτό το βρίσκεις μόνο σε μια αλλαγή κανονισμών», εξήγησε ο Diess.

t F1 σχεδιάζει να αντικαταστήσει τους ισχύοντες κανόνες της V6 υβριδικής μονάδας turbo το 2026. Θα αυξήσει την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας των σημερινών κινητήρων και θα εισάγει συνθετικά καύσιμα για τη μείωση των εκπομπών. Ο Diess επεσήμανε ότι αν οι δύο κατασκευαστές δεν εκμεταλλευτούν αυτή την ευκαιρία για να μπουν στην F1, μπορεί να μην προκύψει άλλη για τα επόμενα δέκα χρόνια, ενώ η εξέλιξη ενός καινούργιου κινητήρα από το μηδέν ήδη υπολογίζεται να χρειάζεται γύρω στα 4 χρόνια.

Έχοντας τα πιο πάνω εις γνώση τους. η Porsche και η Audi έχουν ξεκινήσει την έρευνα και την ανάπτυξης για τους κινητήρες της F1, πρόσθεσε ο Diess. «Υποθέτουμε ότι το ’26, ’28 θα είναι ακόμα το μεγαλύτερο θέαμα μηχανοκίνητου αθλητισμού στον κόσμο, ακόμη περισσότερο από σήμερα. Περισσότερο στην Κίνα και στις ΗΠΑ από ό,τι σήμερα, επομένως, είναι η μεγαλύτερη πλατφόρμα μάρκετινγκ για οχήματα premium».

top 10: Επτά Ιαπωνικά μοντέλα που αξίζουν τα λεφτά τους

Ακολουθήστε μας στο INSTAGRAM και στο FACEBOOK

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.