Ολοκληρώθηκαν οι δοκιμές των νέων 18 ιντσών ελαστικών της F1

Ολοκληρώθηκαν οι δοκιμές ελαστικών 18 ιντσών, της Formula 1, από την Pirelli. Τα ελαστικά αυτά θα αντικαταστήσουν τα ελαστικά 13 ιντσών από τη νέα χρονιά. Στην τελευταία δοκιμή στο Paul Ricard της Γαλλίας ο Daniil Kvyat δοκίμασε το τελικό βρόχινο ελαστικό με την Alpine.

Formula 1 2022 tires 18inchΗ αλλαγή σε ελαστικά χαμηλού προφίλ αποτελεί μια τεχνολογική επανάσταση για την κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Απαιτήθηκε ένα εντατικό πρόγραμμα έρευνας και εξέλιξης που περιλάμβανε τόσο εσωτερικές όσο και εξωτερικές δοκιμές. Σε αντίθεση με τα παλιότερα ελαστικών 13 ιντσών, η υιοθέτηση ελαστικών 18 ιντσών μας υποχρέωσε να κάνουμε νέα σχέδια από λευκό χαρτί. Οι μηχανικοί της Pirelli είδαν από την αρχή με διαφορετικό μάτι κάθε εξάρτημα του ελαστικού: Από το προφίλ, τη δομή έως τις γόμες. Πραγματοποιήθηκαν 28 μέρες δοκιμών στην πίστα για τα νέα ελαστικά 18 ιντσών μέσα στο 2021. Φτάσαμε συνολικά τις 36 μέρες δοκιμών αν αθροίσουμε και τις μέρες που είχαμε πραγματοποιήσει δοκιμές στα τέλη του 2019 και στην αρχή του 2020, προτού καθυστερήσει, λόγω πανδημίας COVID-19, το πρόγραμμα.

Formula 1 2022 tires 18inchΗ διαδικασία εξέλιξης των νέων ελαστικών 18 ιντσών ήταν μια απαιτητική διαδικασία από την αρχή ως το τέλος. Περιλάμβανε περισσότερες από 10.000 ώρες δοκιμών εσωτερικά και περισσότερες από 5000 ώρες δοκιμών σε προσομοιωτή.  Σχεδιάστηκαν ηλεκτρονικά πάνω από 70 πρωτότυπα και απ’ αυτά πήραμε 30 διαφορετικές εκδοχές που δοκίμασαν στην πίστα οι οδηγοί. Συμπληρώθηκαν 4267 γύροι, περισσότερα από 20.000km: περίπου η μισή περίμετρος της γης. Χρησιμοποιήθηκαν 392 σετ ελαστικών ή 1568 ελαστικά αν προτιμάτε.

Σχεδόν όλες οι ομάδες συμμετείχαν στις δοκιμές εξέλιξης της Pirelli, συνολικά δοκίμασαν 19 οδηγοί: Απ’ αυτούς οι 15 αγωνίζονται στο σημερινό πρωτάθλημα. Ο ρόλος των οδηγών ήταν καθοριστικός, ο καθένας έδινε τη δική του οπτική στις διάφορες φάσεις εξέλιξης. Η πολύτιμη άποψή τους βοήθησε την Pirelli να βελτιώσει τα νέα ελαστικά βήμα βήμα, βάσει των σχολίων και των προσδοκιών που είχαν οι οδηγοί.

Top 10: Τα 5 πιο περίεργα "extras" αυτοκινήτων που κυκλοφόρησαν ποτέ

Ακολουθήστε μας στο INSTAGRAM και στο FACEBOOK

Petros Soutzis has spent 39 years as a motoring journalist, driven by his passion, dedication, and extensive experience in everything related to cars. As a Cypriot journalist, he is the only representative from his country in the COTY committee (Car of the year). He is also a Vice President and a founding member of the Autobest Association, which elects the European Best Buy Car of the Year. These same qualities have been the cornerstone of autokinito.com.cy, which has become the go-to site for everyone who loves cars, motorsports, or anyone simply interested in purchasing a car in Cyprus.